טשיירה ביקש לעזוב, חיפה סירבה

מכבי חיפה הודיעה הערב כי היא סירבה להצעתה של קבוצת פ.צ ציריך השוויצרית עבור הבלם ג'ורג' טשיירה. הפורטוגןי ביקש לעזוב לעיר בה מתגוררת חלק ממשפחתו אולם נתקל בסירוב בעקבות המצוקה בהבאת מחליף

יום שלישי 01 יוני 2010
מערכת TELESPORT
לא רק עמנואל מאיוקה היה מועמד להגיע לליגה השוויצרית היישר מליגת העל, אלא גם הבלם הפורטוגלי של מכבי חיפה, ג'ורג' טשיירה.

מכבי חיפה הודיעה הערב על סירובה להצעתה של קבוצת פ.צ ציריך עבור הבלם וזאת מכיוון שהקבוצה תתקשה להביא מחליף ברמתו של הפורטוגלי נוכח הזמן שנותר ותקציב הקבוצה. 

חלק ממשפחתו של הבלם מתגוררת בעיר ציריך וטשיירה פנה אל ראשי מכבי חיפה בבקשה לעזוב, כשגם השכר המוצע לו בשוויץ אטרקטיבי עבורו במיוחד, אוӜם כאמור במכבי חיפה סירבו.

למכבי חיפה ישנם כיום בסגל שלושה בלמים בכירים, מלבד טשיירה נמצאים גם שי מיימון ודקל קינן, אך האחרון סיים את חוזהו ובודק אפשרויות באירופה. אם חיפה הייתה משחררת את טשיירה, היא הייתה נשארת עם שי מיימון בלבד, כשגם הוא כברĠביקש הבהרות לגבי מעמדו וייתכן ויושאל.

בנוסף לכך, אלישע לוי ויעקב שחר ערכו היום שיחה ראשונה לקראת העונה הבאה, לאחר שהמאמן חזר מחופשה פרטית. מכבי חיפה תפתח את אימוניה בעוד תשעה ימים, כחלק מההכנה למוקדמות הליגה האירופית והעונה הסדירה. במהלך הישיӑה הועלו מספר שמות של שחקנים, זרים וישראלים, ביניהם ברק יצחקי, עידן ורד ודריו פרננדז.

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק