ליӑרפול הביסה את פולהאם

אנגליה: מקסי רודריגז הארגנטינאי כבש שלושער בניצחון קבוצתו 2:5, גם קויט וסוארז כבשו לקבוצה של דלגליש. איטליה: רק תיקו ליובה מול קייבו

יום שלישי 10 מאי 2011
שלמה חסיד

  ליברפול ניצחה הערב 2:5 בחוץ את פולהאם בߞשחק שנעל את המחזור ה-36 בליגה האנגלית. בעקבות הניצחון המשכנע עלו המרסיסייד למקום החמישי על חשבונה של טוטנהאם המידרדרת, והיא מרוחקת ארבע נקודות ממנצ'סטר סיטי שבמקום הרביעי, אלא שלליברפול אין סיכוי ממשי לסיים רביעית ולהיכנס לליגת האלופות מכיוון שהליגה מסתייߞת בעוד שני משחקים.

 הכוכב של הערב היה מקסי רודריגז הארגנטינאי שכבש שלושער שני בתוך שלושה משחקים. גם קויט וסוארז כבשו לליברפול, שהתחילה את העונה גרוע אבל אחרי החלפתו של רפא בניטז בקני דלגליש באמצע העונה ושחרור פרננדו טורס, היא חזרה לעצמה.

 מנג'ר הקבוצה, קני דלגליש אמר: "אנחנו רוצים לסיים את העונה הזאת בצורנה הכי מכובדת שאפשר עבור מועדון ענק כמו ליברפול. לשמחתי השחקנים עומדים בציפיות הגבוהות, ואני מקווה שזה ימשך עד תום העונה".

באיטליה יובנטוס וקייבו סיימו בתיקە 2:2 מפתיע, במשחק שנעל את המחזור ה-36. אלסנדרו דל פיירו בפנדל ואלסאנדרו מאטרי העלו את יובה ליתרון 0:2, אלא שפרננדו אוריבה ולוקה ריגוני הצליחו להשוות.

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק