המפתח: לעצור את ג'ייסון ריץ'

המלצת WINNER: אחרי שקלע 29 נקודות כולל סל ניצחון במשחק הקודם מולה באשדוד, ינסו החניכים של עופר ברקוביץ' להישאר בחיים בסידרה עם ניצחון במלחה על החניכים של קטש. האם הם יצליחו?

יום רביעי 11 מאי 2011
שלמה חסיד

  הפועל ירושלים עשויה להיות הקבוצה הראשונה שתבטיח את עלייתה לפיינל - פור של ליגת העל בכדורסל, אם תנצח הערב כצפוי את אשדוד, כשבסדרה מולה היא כבר מובילה 0:2.

 בירושלים כבר השאירו בצד את פרשת וויל סולומון' שמתח ביקורת על המאמן עודד קטש בטוויטר ובמשחק האחרון הוא לא שיחק בכלל בגלל סדרת חינוך. סולומון אמרȺ"הבנתי את הטעות שלי. אני מקווה שהערב אקבל דקות משחק, כי זה יהיה המשחק האחרון שלנו לקראת הפיינל פור".

  ג'ייסון ריץ' קלע 29 נק' לירושלמים במשחק האחרון כולל סל ניצחון מדהים. במשחק הראשון עודד קטש הרוויח את דיון דאוול שעבר תקߕפה קשה. באשדוד התקשו מאוד בחלק ההתקפי ובשני המשחקים לא הגיעו לשבעים נק'. 

ג'וש דאנקן, שחקן עם ממוצע של 16.3 נק'  בעונה, קלע רק 19 נק' בשני המשחקים ביחד. המאמן עופר ברקוביץ' אמר: "אנחנו שווים ניצחון אחד בסדרה, לא יהיה סוויפ"Ȼ.

אולם למרות האופטימיות של אשדוד, נראה שירושלים בכושר טוב. קשה להאמין שלמישהו באשדוד יש את האמונה שאפשר לנצח את הסדרה. אשדוד צפויה לסיים הערב עונה מצויינת מבחינתה.

משחק מספר 33: הפועל ירושלים - מכבי אשדוד (10+).Ġההימור: 1

 

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק