2 המלצות WINNER ליום חמישי

כמדי יום, אנחנו ממליצים לכם על משחקים מתוכניית ה-WINNER. היום אנו ממליצים על שני משחקים מליגת העל בכדורסל וממשחקי הפלייאוף של ליגת המשנה באנגליה

יום חמישי 12 מאי 2011
שלמה חסיד

כמדי יום, אנחנו ממליצים לכם על משחקים מתוכניית ה-WINNER. היום אנו ממליצים על שני משחקים מליגת העל בכדורסל וממשחקי הפלייאוף של ליגת המשנה באנגליה.

 משחק מספר 75: בני השרון - מכבי ראשון לציון (7+). ההימור: 1

בני השרון ומכבי ראשון לציון ייפגשו בינהן הערב למשחק השלישי בסדרת הטוב מחמש בחצי גמר הפלייאוף כשהמאזן בינהן הוא 1:1.

מכבי ראשון לציון של אפי בירנבוים לא מוותרת לבני השרון. במשחק הקודם היא השוויתה את הסדרה ל-1:1, כשארון מגי קולע 20 נק' ולוקח 10 ריב' ואילו מריימר מורגן קולע 17 נק' ולוקח 9 ריב'. מנגד לי ניילון ייצר 18 נק', אבל דן שמיר יודע היטב שמה שהפסיד לו את המשחק היתה ההגנה.

"אני צופה משחק פיזי ביותר במשחק הבא", אמר מאמן בני השרון, דן שמיר. "רק ככה ננצח משחקים בסדרה הזאת". שון ג'יימס מבני השרון קלע רק 4 נק' במשחק האחרון, בהמשך ישיר לחודש האחרון שהיה קטסטרופלי מבחינתו. אם ג'יימס Ӝא יתעורר בני השרון תמצא את עצמה מחוץ לפיינל פור, ובבני השרון מבינים זאת היטב.

מי שהפתיע במשחק הקודם הם הגארדים של בירנבוים, יהוא אורלנד וניצן חנוכי, שקלעו כל אחד 13 נק'. מאמן ראשון לןציון, אפי בירנבוים,  אמר: "אנחנו מאוד רוצים להגיע לפייߠל פור. הקבוצה שלנו לא היתה במעמד הזה חמש שנים, ואם נעשה את זה זה יהיה בשבילנו כמו זכיה באליפות"

משחק מס. 83 - נוטינגהאם פורסט - סוונסי - 1 (יחס 1.95)

משחקי חצי גמר הפליאוף בליגה השניה באנגליה יוצאים לדרך, במשחק בו תארח נוטינגהאם את סוונסי. נוטינגהאם סיימה את העונה שלה במקום השישי בטבלה כאשר סוונסי במרחק של 4 נק' בלבד מנוריץ' שסיימה במקום השני. את הליגה סיימה נוטינגהאם עם ארבעה ניצחונות רצופים, סוונסי עם שלושה. 

נוטינגהאם ניצחה בשלושת משחקי הӑית האחרונים שלה, כאשר סוונסי ניצחה בחוץ רק פעם אחת במהלך ששת משחקיה האחרונים כשהיא רושמת לא פחות מארבעה הפסדים. 

במשחקי הליגה בין השתיים העונה, ניצחה נוטינגהאם בבית 3-1, סוונסי ניצחה במגרשה 3-2 בסיבוב השני. לדעתי זה ימשיך להיות בצורߔ הזו, נוטינגהאם תנצח את המשחק הראשון במגרשה הביתי.


.

 

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק