ההכרעߔ חוזרת לראשון לציון

אס"א ת"א יכולה הייתה להבטיח כבר הערב את האליפות, אבל דווקא באוניברסיטה היא לא עמדה בלחץ והסדרה עוברת למשחק חמישי ומכריע בשבוע הבא בבית מכבי - 36:28 בסיום למכבי ראשל"צ

יום שישי 13 מאי 2011
מערכת TELESPORT
אס"א ת"Ļא הייתה רחוקה שעה בלבד מאליפות שנייה בהסטוריה, 9 שנים מאז אליפות הבכורה, אבל למכבי ראשון לציון, האלופה האחרונה, היו תכניות שונות. הצהובים-כחולים הכתיבו את הקצב הערב (שישי) באוניברסיטת ת"א כבר מדקות הפתיחה, עלו ליתרון 5:0 ושלחו הצהרת כוונות מובהקת.

בסיום, מכבי ראשון לציון השיגה את הניצחון המשכנע, 36:28, ובשבוע הבא בבית מכבי בראשון לציון ייערך משחק מכריע על האליפות. אחרי שבארבעת משחקי הסדרה כל קבוצה ניצחה פעמיים דווקא במגרש החוץ, פייבוריטית כבר אי אפשר לקבוע לסۓרה הכה מרתקת בין השתיים.

רושקה הוביל את רשימת המבקיעים של האלופה עם 11 כיבושים, ופילים מריאן התכבד ב-9 שערים. אריאל רוזנטל הוסיף 5, יואב נאמן, עופר לוזון וגל אברהם תרמו 3 כ"א. בצד המפסיד היה זה איציק חליפי שבלט עם 10 שערים. עידן טוריאל הӕסיף 4, ליד אשכנזי ומריו סאריץ' כבשו 3 כ"א.

מהלך המשחק:

מול אולם מלא עד אפס מקום, עם למעלה מ-1,000 אוהדים מתל-אביב, פתחה אס"א עם מישה לוין, ג'ו מתתיה, מריו סאריץ', דן מירקוס, עידו טוראל, איציק חליפי ואלכۡ בזברחני. מנגד, עלתה האורחת עם יוליאן סטארט, יואב נאמן, גל אברהם, עופר לוזון, אריאל רוזנטל, יוהן רושקה ופיליפ מריאן.

כאמור, הצהובים-כחולים פתחו בסערה ובמהרה מצאו את עצמם ביתרון גבוה מאוד, שייתכן והפתיע גם את אנשי האלופה, 5:0. בוטנקו הזעיק פסק זמן במטרה להרגיע את הרוחות, אבל האורחים בשלהם. אס"א אמנם הצליחה לצמק ל-8:7, אבל רושקה ומריאן מיהרו להחזיר את יתרון 5 ההפרש, 14:9.

עד ההפסקה הפער קפץ עד ליתרון דו ספרתי, למחצית אס"א ירדה בפיגור 19:10, ותשובות לקאמבק שכזה כבר לא היו למקומיים. בדקות סיום השכילה אס"א לצמק את הפער עד ל-4 שערים בלבד, אבל מריאן התעורר במאני טיים, סאריץ' החטיא ממצב קורץ והפער קפץ בחזרה ל-6 - 31:25.

בסיום, 36:28 למכבי ראשון לציון וההכרעה מגיעה למשחק חמישי ומכריע על האליפות.

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק