&quoɴ;אולי הטעם המר יעלם הערב

מיץ' גולדהאר נחת אמש בישראל, צפה בקבוצת הנוער מנצחת בדרבי 1:2 ומניפה בסיום את צלחת האליפות וגביע המדינה, לפני הדרבי בבוגרים. עוד במשחקי הנוער לאומית: 1:1 למכבי חיפה מול בני יהודה, בית"ר גברה 0:1 על נתניה

שבת 14 מאי 2011
שלמה חסיד
מכבי שחר תל אביב, קבוצת הנוער של המועדון, פתחה ברגל ימין את בוקר הדרבי התל-אביבי.Ġכידוע, בשעה 19:30 תארח הפועל ת"א את הדרבי בבוגרים ,אבל הבוקר (שבת) היו אלה הצהובים עם ידם על העליונה במשחק הנוער שנערך בקריית שלום.

מכבי ת"א גברה על היריבה העירונית בתוצאה 1:2, תוצאה שהשלימה סוויפ עונתי על הפועל (0:3 לצהובים במאזן העונתי, כולל משחק במסגרת גביע המדינה) ובסיום התפנו הצהובים לטקס קבלת צלחת האליפות, שמתווספת לגביע המדינה בו זכתה הקבוצה בשבוע שעבר.

במשחק צפה הבעלים הקנדי של המועדון, מיץ' גולדהאר, שאף במחצית התייחס לקבוצה הבוגרת ערב הדרבי בליגת Ӕעל: "אני לא מאוכזב מהעונה האחרונה. יש לנו סגל טוב ולפעמים זה לא הולך. המשחק הערב חשוב לנו מאוד, יש לנו טעם מר מהשנים האחרונות ואולי עם ניצחון נעלים אותו".

גולדהאר, שזכה לכבוד להניף את צלחת האליפות עם קבוצת הנוער, הוסיף: "הےעתי הבוקר לקריית שלום כמחווה להצלחה של קבוצת הנוער. אנחנו חייבים נוער טוב בשביל עתיד מוצלח".

במשחקים נוספים במסגרת הליגה הלאומית לנוער:

מכבי חיפה - בני יהודה 1:1, בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 0:1, הפועל ק"ש - הפועל חיפה 1:0, הפועל רעננה - מכבי פ"ת 1:1, בני סכנין - ראשון לציון 1:0, מ.ס אשדוד - הפועל רמת גן 1:1. 

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק