דרמה בתחתית, אין הכרעות

ליגת העל: סכנין ניצחה את נועלת הטבלה מר"ג 1:2, אשקלון השיגה ניצחון דרמטי 0:1 ףל בית"ר ירושלים משער בתוספת הזמן. הפועל פ"ת סחטה 1:1 מול אשדוד- ושלוש הקבוצות ייאבקו ביניהן נגד הירידה עד הרגע האחרון. קוזוקין שותף למרות שלא נרשם בטופס

שבת 14 מאי 2011
מערכת TELESPORT
המחזור ה- 34 בליגת העל נפתח היום (שבת) עם משחקי הפלייאוף התחתון. בני סכנין השיגה ניצחון 1:2 חשוב על הפועל רמת גן והיתה קרובה להבטיח סופית את הישארותה בליגה הראשונה, אבל שער ניצחון דרמטי של שי בירוק, שהעניק לאשקלון 0:1 דרמטי על בית"ר ירושלים במהלך תוספת הזמן למשחק, טרף את הקלפים והותיר את ההכרעה באשר ליורדות לשבוע הבא. 

מ.ס. אשדוד הוליכה ברוב שלבי המשחק מול הפועל פתח תקווה, אך נכנעה לשער שוויון דרמטי, ולמרות זאת הבטߙחה מעשית הישארות. מי שתאלצנה להילחם על חייהן במחזור האחרון יהיו אשקלון, הפועל פתח תקווה ובני סכנין.

תחתית הטבלה:

11. בית"ר ירושלים - 26 נקודות
12. מ.ס. אשדוד - 22 נקודות
̱3. בני סכנין - 20 נקודות
14. הפועל פתח תקווה - 20 נקודות
15. אשקלון - 19 נקודות
16. הפועל רמת גן - 10 נקודות

בית"ר ירושלים - אשקלון 1:0

הקבוצה הדרומית היתה נוӐשת לניצחון, שמותיר לה סיכוי להישאר עונה נוספת בליגה הבכירה, ואחרי 90 דקות מאופסות ב'טדי' מול בית"ר, שי בירוק העניק לה 0:1 דרמטי כשנגח פנימה כדור קרן של עבאס. 

האשקלונים נותרו מתחת לקו האדום עם 19 נקודות במאזנם, מאזן זהה לזה של הפועל פתח תקווה במקום ה-14, ובמחזור האחרון יארחו את המלאבסים למשחק הגורלי נגד הירידה.

שמואל קוזוקין עלה לשחק כמחליף בדקה ה-82, על אף שלא נרשם בטופס המשחק. אשקלון תוכל לדרוש ניצחון טכני בתוצאה 0:3. 

הפועל פתח תקווה - מ.ס. אשדוד 1:1

אחרי ההפסד להפועל ר"ג, המלאבסים היו חייבים להשיג ניצחון כדי לא לשקוע מתחת לקו האדום, ואחרי דקות ארוכות של פיגור הצליחו להשיג שוויון ונקודה יקרה. בשבוע הבא יתארחו חניכיו של גәלי לנדאו באשקלון, לקרב ראש בראש דרמטי נגד הירידה. מנגד, אשדוד הבטיחה מעשית את הישארותה בליגה הראשונה.

בדקה ה-26, משה אוחיון הוכשל ברחבה ע"י אוסטין אגי'דה, והשופט הורה על הנקודה הלבנה. השוער הניגרי הצליח להדוף את הפנדל של אߕחיון, אבל הריבאונד של הקפטן עשה דרכו פנימה- 0:1 לאשדוד. עידו אקסברד איזן את התוצאה בדקה ה-87 וחילק את הנקודות בין שתי הקבוצות.

הפועל ר"ג - בני סכנין 2:1

שבוע אחרי ההפסד באשקלון, סכӠין עשתה את שלה והשיגה את מלוא 3 הנקודות מול נועלת הטבלה, והצליחה למנוע הסתבכות קשה מתחת לקו האדום ולהתמקם במקום ה-13, שמבטיח הישארות. למרות שהיא עדיין נמצאת בסכנה, סכנין תלויה רק בעצמה כשתארח במחזור האחרון את בית"ר ירושלים. 

12 דקותȠמהשריקה לפתיחת ההתמודדות, קוסטדין אוזרוב העניק לקבוצה הצפונית יתרון יקר. פחות מ- 8 דקות בתוך המחצית השניה, חמד גנאים הכפיל את התוצאה עבור סכנין. ציון צמח צימק (80).

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק