השור שדרס את מיאמי

בחודשי הקיץ חלמו בשיקאגו על שלישייה קטלנית בדמות לברון ג'יימס, דווין וויד ודריק רוז. עם פתיחת הסדרה בין הבולס ומיאמי, הוכיחה שיקאגו שהיא מסוגלת ללכת עד הסוף, אחרי שהביסה א۪ ההיט 82:103

יום שני 16 מאי 2011
מערכת TELESPORT
 אצטדיון "הסופרלנד" ישוב לארח הערב משחק במסגרת ליגת העל, לאחר הפסקה של שנים רבות. האמת, הפועל ראשון לציון כמעט ולא יכולה הייתה לצפות ליריבה נוחה יותר כבר במחזור הפתיחה של ליגת העל מאשר לשחק נגד בני סכנין, שעדיין לא הצליחה לייצב את עצמה מבחינה ניהולית ומקצועית.

ראשון לציון פתחה היטב את משחקי גביע הטוטו עם ניצחון על מ.ס אשדוד, אך בהמשך הגיעה ירידה גדולה ביכולת השחקנים. החלוץ, סינדו דוסו לא יוכל לשחק הערב מאחר וטופס השחרור שלו מחוף השנהב הגיע באיחור אל בקרת התקציבים. הקשר, ג'סטין זולו ישחק למרות שנעדר במהלך השבוע האחרון ממספר אימונים. הערכה בראשון לציון היא שאלפי צופים יגיעו להופעת הבכורה המחודשת של הקבוצה בליגת העל. הכתומים התחזקߕ הקיץ במספר שחקנים, ובראשם השוער אוהד כהן והקשר אסי בלדוט, שעבר עונה בינונית בבני יהודה והפועל חיפה. 

אסי בלדוט אמר לקראת פתיחת עונה חדשה: "ישנה התרגשות גדולה. שיחקנו לא רע במשחקי קדם העונה ובגביע הטוטו וכולם צריכים עכשיו להיות מרוכזים כי אפשר לסיים את המחזור הראשון עם 3 נקודות". 

לבני סכנין יש מספר בעיות קשות. אריק גאו, פייר אבמבמה, ג'ואל דמאו ואורי שטרית עדיין לא עברו בבקרה התקציבית ועל כן לא ישחקו הערב. בנוסף לכך, השוער מחמוד קנדיל מורחק. כך ינסה ל۠צח שלומי דורה את ראשון לציון, עם הרכב כה חסר, אך המאמן יודע שהמשימה תהיה קשה במיוחד. את הנעדרים ירחיקו רשימת שחקנים אלמוניים שכמעט ולא מוכרים לחובבי הכדורגל הישראלי. בעקבות המצב, בסכנין בונים על מהארן ראדי ואוהד קדוסי שיובילו את החלק ההתקפי של הקבוצה, ביחד עם החלוץ הזר קונסטנטין אזרוב.

משחק 150: הפועל ראשון לציון - בני סכנין. ההימור: 1

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק