2 המלצות WINNER ליום שני

כמדי יום אנו מעניקים המלצות למשחקי ה-WINNER. היום אנו נמליץ על 2 משחקים: משחק הפלייאוף בליגה הלאומית בכדורסל בין הפועל ת"א למ.כ הבקעה ומשחק מהליגה השבדית

יום שני 16 מאי 2011
מערכת TELESPORT

משחק מספר 69: הפועל תל אביב - מ.כ הבקעה (6+). ההימור: 2 

הפועל תל-אביב הרשימה מאוד בחצי הראשון של העונה, אבל נחלשה מאוד בחלקה השני, במיוחד לאחר ההפסד בחצי גמר גביע המדינה לברק נתניה. גם בסדרת חצי הגמר מול הפועל יקנעם\מגידו שיחקה הפועל ת"א חלש מאוד, והיה ברור שהיא תתקשה במיוחד בגמר מול מ.כ הבקעה.

מה שלא היה ברור הוא שאחרי 2 מөחקים בסדרה, האדומים מת"א יפגרו 0:2. הפועל ת"א ספגה הפסד קשה בביתה ובמשחק השני שיחקה מעט יותר טוב, אך הפסידה בשניה האחרונה מסל של פול דילייני. אלא שהאמת היא שהבקעה פשוט שיחקה גרוע ביום חמישי האחרון, במיוחד לאחר שלא קלעה אפילו שלשה אחת. קשה לחשוב מה יקרה להפועל ת"א אם הבקעה תציג כושר קליעה טוב.

הבקעה שלטה בשני המשחקים מתחת לסל וההגנה התל-אביבית לא הצליחה למצוא פיתרונות לדילייני. המטרה של שחקני הבקעה תהיה להוציא את השחקנים הנמוכים של הפועל ת"א מריכוז. ירון להט הפך לאיש המפתח בӞשחקים האחרונים, כשהנסיון שלו מצליח להשאיר את הפועל ת"א בתמונה לא מעט משחקים. בבקעה ינסו לגמור את הסיפור כבר הערב ולהעפיל לליגת העל. יש משהו לא טוב להפועל ת"א במאצ'אפ בין הקבוצות וסביר להניח שנזכה בשנית לצפות במשחק צמוד. 

משחק מספר 73: סולנה - הלסינגבורג. ההימור: X ביחס 2.65

סולנה מגיעה בכושר לא טוב אחרי 3 הפסדים ב-4 משחקים. לצערה, היא פוגשת דווקא את הקבוצה הטובה ביותר העונה בשבדיה, הלסינגבורג שהצליחה בשבוע שעבר לעבור שלב גם במשחקי הגביע המקומי,Ƞבנוסף להצלחה בליגה בה היא מדורגת ראשונה.

סולנה ידעה אמנם הצלחות בשנים האחרונות בשבדיה, אך דווקא מול הלסינגבורג היא כושלת. בחמשת המשחקים האחרונים בין השתיים הייתה ידה של האורחת על העליונה. סולנה טובה מדי כדי להסתבך בקרבות תחתית, ותיקו כנראה כתӕצאה המושלמת עבור 90 הדקות הערב.

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק