המאני טיים הגיע לחוף המערבי

המלצת NBA: דאלאס, שטאטאה את הלייקרס, ואוקלהומה, שעברה בקושי את ממפיס, מתחילות הלילה את סדרת הגמר ביניהן עם מאצ' אפ מותח בין נוביצקי לדוראנט. מי ינצח, הניסיון של דאלאס או הרעננות של אוקלהומה?

יום שלישי 17 מאי 2011
שלמה חסיד

דאלאס מבריקס תארח הלילה את המשחק הראשו۟ בגמר החוף המערבי של האן.בי.איי מול אוקלהומה. דאלאס עשתה סוויפ גדול של 0-4 מול הלייקרס,האלופה היוצאת ומאמנה המעוטר פיל ג'קסון, לעומת אוקלהומה שנזקקה למשחק שביעי על מנת לגבור על ממפיס, שקודם לכן העיפה את סן אנטוניו והפכה לסינדרלה של העונה.

בשורות דאלאס מככבים דירק נוביצקי וג'ייסון קיד, בעוד שאצל אוקלהומה מככבים קווין דוראנט וראסל ווסטברוק. מה שבטוח שלחובבי הכדורסל תהיה סדרה מעניינת, כשהמנצחת מהשתיים תעלה לגמר האן.בי.איי מול מיאמי או שיקגו כדי להבטיח סיום ראוי לעונה הגדולה שעברנו, והרבה טעםȠשל עוד לקראת השביתה שאולי תיפתח בקיץ.

דאלאס, שבה דבקה תדמית הלוזרית, מחפשת עדיין אליפות ראשונה, אחרי שלא מעט פעמים הגיעה כמעט למטרה ונכשלה במאני טיים האמיתי. דאלאס נחה שבוע שלם מאז ניצחה את המשחק הרביעי מול הלייקרס, בעוד שאוקלהומה נחה יומיים בלבד מאז המשחק השביעי והמכריע ביום ראשון בערב. 

מה עדיף? לטייסון צ'נדלר מדאלאס היה מספיק זמן חופשי לחשוב על זה: "לפעמים שבוע מנוחה יכול להוציא אותך מפוקוס, אבל מי שמגיע לסדרה כזאת לא בפוקוס הוא לא שחקן כדורסל רציני. אנחנו רוצים את האליפותȠונלך עליה בכל הכוח". ראסל ווסטברוק מאוקלהומה אמר: "עבדנו קשה כדי להגיע למעמד הזה ויש לנו כבוד לדאלאס, אבל לא נוותר על הסדרה. רוצים להגיע לגמר האן.בי.אייי".

לדאלאס שבעה שחקנים מעל גיל שלושים, מול שני שחקנים בלבד של אוקלהומה שהגיעו לגәל הזה. וזאת מבלי ששכחנו את הסופרסטאר של אוקלהומה, קווין דוראנט שלא נמצא הרחק מעונת הרוקי שעבר בסיאטל סופרסוניקס. 

אז מה עדיף, הניסיון או הרעננות? את זה נדע בתום הסדרה. קנדיק פרקינס ונאצר מוחמד מאוקלהומה כבר זכו בטבעות אליפויות בקבוצות קודמות. לדאלאס אין שחקנים שזכו בטבעת, אבל יש לה יותר שחקנים עם ניסיון במשחקים גדולים. שתי הקבוצות בסגלים מלאים למשחק וכל שנותר הוא לצפות לעוד מותחן בליגת הכדורסל הטובה בעולם.

משחק מספר 20: דאלאס מאבריקס-אוקלהומה סיטי(6+) - ההימור: 1 ביחס 1.7

צילום: GETTY IMAGES

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק