פ.ס.ז רוצה אלוקות, ליל רוצה אליפות

המלצות למהמרים: ניצחון של ליל יבטיח לה כמעט סופית את אליפות צרפת בפעם השלישית בתולדותיה עם יתרון של 6 נקודות על פני האלופה המכהנת מארסיי. פאריס, צריכה ניצחון חוץ כדי לחלוף על פני ליון במקום השלישי

יום רביעי 18 מאי 2011
מערכת TELESPORT

שני משחקים קריטים שישלימו את המחזור ה-36 בצרפת ייערכו הערב בשני מוקדים שונים. המוליכה תארח את סושו במשחק שבו ניצחון שלה יבטיח לה ב-99% אחוז את האליפות השלישית בתולדותיה. במשחק השני תארח בורדו, שמסובכת בתחתית את פ.ס.ז שחולמת על המקום השלישי.

פ.ס.ז רוצה אלופות - בורדו רוצה לשרוד בליגה

פ.ס.ז חייבת לשים מהר מאוד מאחורייה את האכזבה של ההפסד בגמר הגביע לליל, כי הערב (רביעי) הקבוצה של אנטוניו קומבוארה מתארחים אצל ۑורדו במשחק שבו ניצחון ישים אותם במקום השלישי שמוליך למוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה. אחרי התיקו של ליון ביום שני, ניצחון ורק ניצחון יעלה את פאריס למקום השלישי כשלקבוצה יוותרו שני משחקים קשים מאוד לסיום העונה, בבית מול ליל ובחוץ מול סנט אטיין במחזור הסיוםĮ

על פניו, בורדו שניצחה רק פעם אחת בשמונת משחקיה האחרונים נראית כיריבה נוחה, אבל המאזן של פאריס באיצטדיון של בורדו בשנים האחרונות אינו מזהיר כלל. היא ניצחה בסטאד שבאן דלמאס רק פעם אחת ב-11 ביקוריה האחרונים ובתשעה מהביקורים האחרונים שלה באיצטדיߕן הזה היא לא הצליחה לכבוש. 

פאריז תחסר במשחק הזה את קלוד מקאללה הקשר הוותיק שירצה עונה השעיה. בורדו תגיע בהרכב די מלא אך היא סובלת העונה מהתקפה מאוד חלשה ובשלושת משחקיה האחרונים לא כבשה אפילו שער אחד. בורדו עדיין לא הבטיחה את ההישארות בלۙגה והפסד במשחק הזה עלול לסבך אותה מאוד.

ההמלצה של telesport למשחק היא: אנדר 2.5

ליל במרחק נגיעה מהאליפות

במשחק השני הערב תארח ליל הנפלאה את סושו שנהנית גם היא מעונה טובה מאוד ונלחמת על מקום בליגה האיۨופית בעונה הבאה. כשהיא מקדימה ב-3 נקודות את מארסיי בפיסגה הצרפתית, ליל יודעת שניצחון שלה יבטיח לה כמעט סופית את האליפות מאחר שבקופה נותרו רק 6 נקודות והפרש השערים של ליל כרגע הוא +7 על פני מארסיי האלופה המכהנת.

בהרכבה של ליל מככבים כמה סופרסטארים כמו מלך שערי הליגה, מוסא סאו הסנגלי, ג'רביניו החלוץ מחוף השנהב ועדן אזארד, הכוכב הבלגי הצעיר שכבר זכה להשוואות עם מסי ורונאלדו. ליל נמצאת בכושר מצויין עם 3 ניצחונות רצופים שבהם היא כבשה 8 שערים. אולם, היא מארחת את סושו שמלבד העובדה שיש לה על מה לߩחק, גם היא נמצאת בכושר פנטסטי עם 3 ניצחונות רצופים כשגם היא כובשת 8 שערים במשחקים האלה ללא מענה.

סושו וליל הן שתי הקבוצות שבמשחקיהן נכבשים הכי הרבה שערים בממוצע אחרי ליון שמוליכה בקטגוריה זו. לאור נתונים אלו ולאור כושר הכיבוש המצויין שבו נמצאӕת הקבוצות, המלצת telesport למשחק זה היא אובר 2.5.

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק