מיאמי רוצה להשוות הסדרה

המלצת WINNER לליגת ה-NBA: אחרי שהושפלה במשחק הראשון בסדרה, דווין וויד ולברון ג'יימס ינסו להשיג ניצחון חוץ קריטי בסדרת גמר המזרח מול הבולס. הבעәה: שיקגו ניצחה בכל שלושת המפגשים בין הקבוצות בעונה הסדירה

יום רביעי 18 מאי 2011
שלמה חסיד
 לברון ג'יימס ודווי۟ וויד, כוכבי מיאמי, יעדיפו לשכוח את משחק מס' 1 בחצי גמר המזרח. יום קליעות טוב של כריס בוש (30 נק') לא הספיק מול שיקגו שניצחה בקלות מפתיעה 82:103 והלילה ב"יוניטד סנטר" תנסה הבולס לעלות ליתרון מבטיח של 0:2.

"הӗוכמה בכדורסל היא ללמוד מהר מטעויות ולשפר במשחק שלאחר מכן", אמר ג'יימס. "לא ניתן לסידרה לברוח לנו". ואכן המשחק הלילה קריטי במיוחד מכיון שבליגה הרגילה שיקגו לא הפסידה יותר מפעמיים ברציפות, כשעשתה 62 ניצחונות ב-82 משחקים. 

בכל שלושת המשחקים בין שתי הקבוצות בליגה הרגילה ניצחה שיקגו בהפרשים קטנים. ג'יימס קלע שלשום רק 15 נק', כשקלע רק ב-5 ניסיונות מתוך 15. טאג' גיבסון ויואקים נואה פשוט אימללו אותו. מה תהיה התשובה שלו הערב? נחכה ונראה.

וויד שהשיג ממוצע של 32.2 נקħ מול בוסטון בחצי הגמר קלע רק 18 נקודות במשחק הראשון, ורק 6 נקודות במחצית השניה. לואל דנג משיקגו שקלע 21 נק' אמר: "אנחנו צריכים לשחק טוב יותר. נכון ששיחקנו היטב במשחק הראשון, אבל בשביל לנצח את מאמי פעמיים תוך יומיים נצטרך לשחק מושלם",

הולך להәות משחק סופר מותח וסופר צמוד הלילה ביונייטד סנטר. מצד אחד שיקגו הביתית שבה משחק ה-MVP של הליגה - דריק רוז ומהעבר השני הגלאקטיקוס של מיאמי בראשותם של וויד, לברון ג'יימס וכריס בוש. בניגוד למשחק הקודם, הפעם מיאמי תישאר צמודה לבולס לאורך כל המשחק אך שוב תפסיד̠לבולס שהפסידה כל העונה רק 5 פעמים בביתה.

משחק מספר 48: שיקגו בולס - מיאמי היט (2+): ההימור: 1 ביחס 1.8

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק