צריך לשחק מכוער ולזכות בתארים

סדקים ראשונים אצל צעירי ונגר? הקשר הברזילאי דנילסהן, שכבר קיבל את האישור לעזוב את ארסנל, לא נשאר אדיש לסיום העונה העגום של התותחנים: "נמאס לשחק כדורגל יפה שלא מביא תארים"

יום שישי 20 מאי 2011
מערכת TELESPORT
הקשר הברזילאי של ארסנל, עוד אחד משחקניו של ארסן ונגר, הפתיע היום את עולם הכדורגל לאחר שהודיע כי מחזור הסיום של הפרמיۙר-ליג יהיה גם משחקו האחרון על אדמת אנגליה. אבל דנילסון בן ה-23 הדהים הרבה יותר כאשר החליט לצאת מול האמונה של מאמנו, מי שנתן לו את הבמה בעונת 2006 כשהחליט להביאו ללונדון, ארסן ונגר.

דנילסון, שבעקבות אמירותיו ככל הנראה לא יזכה לשחק מוۜ פולהאם ולמעשה כבר סיים את דרכו באנגליה, אמר על 5 שנותיו בארסנל: "נמאס לי לשחק כדורגל שלא מביא תארים. העונה האחרונה הייתה הכי גרועה בקריירה שלי. אני מאוד מתוסכל באנגליה אבל לא אמרתי דבר עד היום כיוון שלא רציתי לפגוע בקבוצה שלי".

̍ "שוחחתי עם ארסן ונגר וקיבלתי את האישור שלו לעזוב. אני יודע שהרבה לא יבינו את הצעד שלי, לא כל אחד קם ועוזב מועדון כמו ארסנל ומאמן כמו ונגר. אני לוקח סיכון אבל זה הכרחי. אני צריך אתגר חדש".

לסיכום הוסיף הברזילאי שהגיע לארסנל מסאו פאולו: "אני לא חושב שאני אשאר באנגליה. ספרד או איטליה יתאימו לי".

ההחלטה של דנילסון לצאת נגד הכדורגל היפה של ונגר עלולה ליצור למנג'ר הצרפתי בעיה, מאחר וישנם מספר שחקנים נוספים שכבר הביעו את רצונם לזכות בתארים גם במידה ויהיה הצורך לשחק כדורגל מכוער, כאשר בראשם עומד הקשר ססק פברגאס, המחוזר אחרי ברצלונה זו העונה השלישית ברציפות.

צילום: GETTY IMAGES

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק