האיש שביתר חייבת לו

הוא גילה את עידן ורד, אלי דסה, דיוויד גומז ועוד רבים וטובים. הוא הכניס מיליוני דולרים לקופת המەעדון והוא גם מוביל את קבוצת הנוער- הכירו את איתן מזרחי, האיש בעל עיני הזהב

שבת 21 מאי 2011
שלמה חסיד
מה משותף לדיוויד גומז (שהבקיע אתמול צמד במדי ראשון לציון והעלה אותה לליגת העל), עידן ורד ואלי דסה (מגנה הߩמאלי של בית"ר ירושלים, הנחשב לכוכב הבא שלד הקבוצה)? כולם התגלו על ידי סקאוט המועדון, איתן מזרחי, שמתפקד גם כמאמן קבוצת הנוער של בית"ר.

בירושלים מספרים שאלו הם רק מקבץ מקרי של השחקנים שגילה איתן מזרחי. בין היתר, בתקופת הכסף הגדול של גאידמק, אחראי מזרחי על הבאתו של סבסטיאן אבראו, חלוצה של נבחרת אורוגוואי וקבוצת ריבר פלייט, אבל לגאידמק כבר לא היה כסף בשבילו והוא שוחרר אחרי זמן קצר. דרום אמריקאי נוסף שהגיע בזכותו של איתן מזרחי הוא דריו פרננדס, שהסתכסך עם מלמיליאן̠ועזב לקפריסין.

איתן מזרחי, שהיה כוכב בגילאי נוער, שיחק במשך 15 שנה בקבוצה הבוגרת של בית"ר ירושלים. בין חבריו הקרובים נמצא גם יו"ר המועדון כיום, איציק קורנפיין שמוקיר את פעולותיו של מזרחי, היות שהתגליות של הסקאוט הראשי הכניסו מיליוניӝ לקופת המועדון. עידן ורד לבדו נמכר למכבי חיפה תמורת סכום של 1.2 מיליון דולר, כשללא הכסף של יעקב שחר בית"ר ירושלים כלל לא יכולה לפתוח את עונת המשחקים האחרונה.

מזרחי עצמו אמר ל-TELESPORT לכבוד סיום העונה: "אני בסה"כ עושה את העבודה שלי. בית"ר ירושלים זה הבית שלי ואני עושה בשבילה את המקסימום. אני שמח שמצאתי תגליות עבור בית"ר. אני בסה"כ רוצה להצליח ובטובת המועדון"

ש: איך היחסים שלך עם היו"ר, איציק קורנפיין?

"איצәק הוא כמו אח שלי. אם לא הוא, אין היום בית"ר ירושלים. איציק הציל את המועדון וכולם צריכים להגיד לו תודה רבה, אני מאחל לכך שהוא יישאר המועדון של בית"ר לשנים רבות".

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק