שלוש בעקבות אחד

פרמייר-ליג: טוטנהאם, ארסנל וליברפול הצטרפו למאבק על שәרותיו של סקוט פארקר, קשר ווסטהאם בן ה-30. צפוי קיץ חם באנגליה

שבת 21 מאי 2011
מערכת TELESPORT
סקוט פארקר, קשר ווסטהאם, חתם עונה אישית מצוינת באכזבה קבוצתית כאשר הפטישים נשרו לליגת המשנה באנגליה. למרות הירידה, מניותיו של השחקן בן ה-30 אינן נמצאות בירידה, וכלי התקשורת באנגליה מדווחים כי הקיץ צפוי מאבק משולש על שירותיו.

טוטנהאם, ארסנל וליברפול- שלושתן מעוניינות בקשר, שזכה בתואר שחקן השנה של העיתונאים באנגליה. הארי רדנאפ, מנג'ר התותחנים אישר את ההתעניינות של קבוצתו, תוך שהוא מביע נכונות "לגאול" את הקשר מעונת דשדוש בצ'מפיונשיפ. גם עדן האזארד<ȯstrong> נמצא על הכוונת של רדנאפ לעונה הבאה.

שמו של פארקר, כאמור, נקשר גם עם ליברפול. קבוצתו של קני דלגליש נמצאת במירוץ גם אחרי אשלי יאנג, קשר אסטון וילה, כאשר גם האלופה מנצ'סטר יונייטד מעוניינת בו. גם צ'רלי אדם נמצא על הכוונת של דלגליש. אלברטו אקווילאני, שהושאל לשנה ליובנטוס מהסרייה A, צפוי לשוב לאנפילד, מאחר וביובה כנראה יעדיפו לוותר על האופציה להחתימו. גם חוזה אנריקה מניוקאסל מועמד לנחות באנפילד, כӐשר גל עליו צפוי מאבק מול יונייטד.

גארי קאהיל, מגן בולטון, צפוי להיות גם כן מלפפון חם בקיץ הקרוב, כאשר הן מנצ'סטר סיטי והן ארסנל מעוניינות בשירותיו. תג המחיר של המגן (17 מיליון ליש"ט) עלול להוות בעיה עבור התותחנים ולӔעניק יתרון לתכולים. ונגר עוקב מזה תקופה ארוכה אחרי הבלם הצעיר של פאריס סן ז'רמן, מאמדו סאקו. נראה כי דנילסון יעזוב את איצטדיון האמירויות, אחרי עונה לא טובה שלו. 


צילום: GETTYIMAGES.

תגובות

2