מיאמי רוצה לעלות ליתרון בסדרה

המלצת NBA ל-WINNER: הקבוצה של לברון ג'יימס כבר לקחה את הביתיות משיקגו, והלילה בביתה יש לה אפשרות לӢלות ליתרון 1-2 בסדרה. הבעיה ששיקגו לא הפסידה שני משחקים ברציפות מאז 7 בפברואר. מי תמצמץ ראשונה הלילה?

יום ראשון 22 מאי 2011
שלמה חסיד
אחרי מנוחה של 96 שעות מאז יום רביעי, סדרת גמר המזרח חוזרת, הפעם למיאמי, שבמשחק האחרון ניצחה בשיקגו ולקחה את יתרון הביתיות. הלילה תהיה לה ۔זדמנות לעלות ליתרון 1-2 בסדרה מול הבולס.

הבעיה היא ששיקגו כבר הוכיחה העונה בפלייאוף שהיא לא נשברת בקלות. בכל פעם שהבולס הפסידו משחק בפלייאוף, הם ניצחו בזה שלאחר מכן בהפרש דו ספרתי. בנוסף, הבולס לא הפסידו שני משחקים רצוף מאז שני ההפסדים שנחלו ӑ-5 וב-7 בפברואר. "הסדרה הזו עדיין פתוחה", אמר כוכב הבולס דריק רוז. "כמו שמיאמי ניצחה אותנו בבית שלה אנחנו מסוגלים לנצח במיאמי".

מאז 2006, השנה בה מיאמי לקחה אליפות, כל הקבוצות שניצחו את משחק מס' 3 בגמר המזרח הגיעו לגמר האןĮבי.איי. ב-83 רבעים העונה שיקגו קלעה 29 נקודות, אבל הבעיה שזו הכמות שהיא קלעה בכל החצי השני במשחק ביום רביעי, שעלה לה בהפסד למיאמי ואובדן הביתיות. 

במשחק מספר 2 דרק רוז קלע רק ב-7 מתוך 23 ניסיונות, והלילה הוא חייב לאפס את הידית בשביל לא לߞצוא את עצמו בעמדת נחיתות בסדרה. "אי אפשר לקלוע ארבעים נקודות כל לילה", אמר הכוכב. "לכולם יש גם ירידות. אני בטוח שהסדרה הזו תהיה מרתקת עד הסוף, כי הכוחות די שווים".

מיאמי ניצחה את המשחק הקודם דרך הגנה, אולם לא בכדי שיקגו סיߙמה את העונה הסדירה עם המאזן הטוב ביותר בליגה. יש לה חמישיה יוצאת מהכלל ומדובר בקבוצה שכבר השיגה העונה כמה ניצחונות חוץ על קבוצה מעולות. למרות שה-WINNER הוריד יחסים על ניצחון של מיאמי מעל הליין, אנחנו מאמינים דווקא בהפתעה של שיקגו בדמות משחק צמוד ואולי ניצחון חוץ, אותי שיקגו חייבת להשיג כדי להדיח את מיאמי.

משחק 59: מיאמי - שיקגו (5+): ההימור: 2

צילום: GETTYIMAGES

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק