דאלאס ואוקלהומה בעימות נוסף

המלצת NBA ל-WINNER: אחרי שניצחה שלשום באוקלהומה בסדרת גמר המערב, הקבוצה של נוביצקי רוצה להשיג ניצחון נוסף שיעלה אותה ליתרון 1:3Į לאוקלהומה יש תוכניות אחרות

יום שני 23 מאי 2011
שלמה חסיד
אוקלהומה סיטי לא חשבה שזה מה שיקרה לה. אחרי שלקחה מדאלאס את יתרון הביתיות במשחק מספר 2. במשחק מספר 3, בבית שלה, היא נקלעה לפיגור בן 23 נקודות בדקה ה-14 (12-35), לא הצליחה לחזור למשחק ואיבדה שוב את הביתיות, כשהפסידה 87-93.  הלילה היא תנסה לחזור לסידרה, אלא שדאלאס מנגד רוצה להגדיל את יתרונה ולעשות 1-3.

ראסל ווסטברוק כוכב אוקלהומה אמר: "כשלקחנו לדאלאס את הביתיות הם כעסו מאוד, ופשוט התנפלו עלינו בפתיחת המשחק. אני מקווה שזה בדיוק מה שۙהיה הלילה כשנתנפל עליהם בפתיחת המשחק אחרי שהם לקחו לנו את הביתיות. מי שרוצה להגיע לגמר האן.בי.איי פשוט אסור לו להפסיד ככה בבית כפי שאנחנו עשינו".

דירק נוביצקי קלע רק 18 נק' במשחק מספר 3, תודות להגנה הרצחנית של אוקלהומה עליו. "ההגנה ߔזאת לא חוקית", התריס מאמן דאלאס ריק קרליל. "אם השופטים לא היו מרחמים על אוקלהומה זה לא היה עובר בשקט". הלילה נראה מה תהיה השפעת דבריו על השריקות נגד אוקלהומה.

ממול קווין דוראנט, הסופרסטאר של אוקלהומה, נעצר על 22 נקודות בלבד, כאߩר הוא מפספס את כל 8 הניסיונות שלו מחוץ לקשת השלוש. דוראנט אמר: "היינו אפאטים מדי במשחק השלישי. חשבנו שדברים יקרו מאליהם, בלי אגרסיביות לא נעלה לגמר האן.בי.איי. אם לא נילחם על מה שמגיע לנו נסיים את העונה תוך כמה ימים".

דאלאס פייבוריטית בסידרה הזו במיוחד אחרי ניצחון החוץ במשחק הקודם. אולם, אוקלהומה הלוחמת והצעירה לא תפסיד פעמיים ברציפות, בטח שלא בבית והפעם המארחים ישמרו על הבית וינצחו מעל הליין. משחק 80: אוקלהומה - דאלאס (4+): ההימור: 1

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק