אבי נמני חייב לדבר ולספר

לא יכול להיות שהמנג'ר שהיה אחראי על כשלון הגלאקטיקוס לא ימסור את גרסתו לארועים שהתרחשו בשנה האחרונה במכבי ת"א. כל עוד נמני לߐ נותן את הגירסה שלו, הוא האחראי הבלעדי לקריסתה של מכבי

יום רביעי 25 מאי 2011
שלמה חסיד
השאלה שאני שואל את עצמי השכם והערב היא לאן נעלם אבי נמני, מי שהחל את העונה כמנג'ר של מכבי תל אביב. למה הוא לא מתראיין ומספר מה קרה באמת בקריית שלום בעונה האחרונה, למה הקבוצה נכשלה ומדוע מאה מיליון שקל עלו בתוהו?

לי באופן אישי יש הרגשה שאבי נמני לא אשם במה שקרה. היו הרבה דברים מסריחים כמו הפגישה עם קשטן בשנה שעברה וזה שנמני לא רצה מספר שחקנים, שבכל זאת הגיעו למועדון למורת רוחו של המנג'ר. הבוס יושב בקנדה ואין לו̠מושג. הוא מכתיב מהלכים כאילו הוא מבין את הנעשה.

הבעיה שלי בעניין היא עם אבי נמני עצמו. מאז שפוטר ממכבי ת"א הוא סתם את הפה שלו ולא שיחרר אפילו מילה אחת לתקשורת. בוקר וערב מאשימים אותו בכישלון הקבוצה על לא עוול בכפו והוא שותק. 
ȼbr/> נמני לא רצה את אבי סטרול בקבוצה, נמני לא חתם עם קולאוטי על חוזה של 600 אלף יורו לעונה ובכל זאת הוא הגיע לפה בחוזה הנ"ל. נמני לא היה אשם אפילו במקצת מההחלטות שנפלו בקרית שלום העונה, למשל ההחלטה להחתים את כל השחקנים על חוזה בלי מרכיב של פרמיەת, אבל בכל זאת הוא האשם הבלעדי.

ביום חמישי שעבר מוטי איווניר אמר שכשהוא הגיע למכבי ת"א, לא היה לה סיכוי לאליפות. מיד התקשרתי לאבי נמני ושאלתי מדוע איווניר מאשים אותו בכישלון שלו. נמני הוריד פרופיל ולא הגיב בעניין. כמובן שנמני לא ידבר בענߙין ואני אגיד לכם למה- לנמני יש חוזה לעונה הבאה במכבי ת"א. הוא לא רוצה לריב עם גולדהאר, וחוץ מזה יש לו שחקנים שהוא מייצג והוא מעדיף לשתוק. אם נמני היה בוחר יוצאת ממנו האמת הכואבת ואז הרבה שחקנים לא היו מרגישים טוב עם עצמם.

לכן נמני שӕתק. לכן בשבת האחרונה, כשחצי מהיציע בבלומפילד שורק לו בוז הם פשוט לא ידעו את האמת. נמני צריך להבין דבר אחד- אם יש לו חוזה לעונה הבאה, מיץ' גולדהאר לא יכול להתחמק ממנו. כל עוד נמני שותק הוא מבחינת האוהדים אחראי לכישלון, ומדובר באות קין עבור נמני, עניין שעשוߙ למחוק את כל תהילתו כשחקן.

אסור שהכישלון הזה ידבוק בנמני. עליו לכנס מסיבת עיתונאים, בה הוא מספר את כל האמת על העונה האחרונה. אם צריך שגולדהאר יילך הביתה בעקבות הדברים אז זה מה שיקרה. אבי, גם אם יש לך חוזה, אתה צריך לדבר. לא קונים את השתיקה שלך בכסף. 

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק