אולי הפעם דאלאס?

NBA: ניצחון 96:100 לדאלאס המצויינת על אוקלהומה סידר להם חזרה לגמר, כנראה מול מיאמי. קווין דוראנט וחבריו שוב קרסו ברבע האחרון, מול קאמבק גדול של נוביצקי ומריון בדקות האחרונות בדרך לניצחון 1:4 בסדרת חצי גמר המערב

יום חמישי 26 מאי 2011
שלמה חסיד

 דאלאס מאבריקס היא הקבוצה הראשונה שמבטיחה את השתתפותה בגמר ה-N.B.A השנה, אחרי שניצחה הלילה 96:100 את אוקלהומה, דבר שהוביל לניצחון 1:4 בסדרת גמר המערב.

 זוהי ߔהעפלה השניה של דאלאס לגמר, למרות שמעולם לא זכתה בתואר. הפעם תהיה לה הזדמנות לזכות, כנראה מול מיאמי היט שאמורה להבטיח הלילה את השתתפותה בגמר, במשחק ביתי מול  שיקגו, עליה היא מובילה 1:3. תזכורת: מיאמי היתה זו שגברה על דאלאס בביקורה הקודם בגמר, ועכשיו נەביצקי וחבריו רוצים לנקום.

 אוקלהומה, שהגיעה למשחק עם הגב אל הקיר, שוב הובילה לאורך כל המשחק, אבל קרסה בדקות האחרונות. 8 דקות לסיום, האורחים הובילו 77:85 במה שהיה יתרון השיא שלהם, אבל נוביצקי שוב החל לצלוף מכל פינה במגרש. גם שון מריון עזר לגרמߠי במלאכת סגירת הפער, עד ששלשת קלאץ' של נוביצקי קבעה 94:95 למארחת, כשנותרה דקה ורבע לסיום. מכאן אוקלהומה כבר לא חזרה, והמשחק הסתיים ב-96:100 לדאלאס, שחגגה את העפלתה לגמר.

 נוביצקי סיים עם 26 נק', מריון הוסיף 26 נק' ו-8 ריב'. ראסל ווסטברוק הוליߚ את המפסידים עם 31 נק', כשקווין דוראנט קולע 23.

 נוביצקי אמר בסיום: "אני גאה בקבוצה שלנו, עשינו מסע נהדר עד הגמר, עכשיו אנחנו רוצים לזכות בטבעת לראשונה בתולדותנו".

צילום: GETTYIMAGES

 ȼ/p>

 

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק