מיאמי רוצה לסגור עניין בשיקגו

המלצת NBA ל-WINNER: הקבוצה של לברון ג'יימס מובילה 1-3 בגמר המזרח, וניצחון שלה הלילה בחוץ יעלה אותה לגמר האן.בי.איי מול דאלאס. ברק רוז שלא פגע במשחק הקודם אמר: "זה לא נגמר עד שזה לא נגמר"

יום חמישי 26 מאי 2011
שלמה חסיד

 מיאמי היט רוצה להיות הקבוצה השניה שמבטיחה את השתתפותה בגמר האן.בי.איי, אחרי שאמש היתה זוȠדאלאס מאבריקס שהבטיחה את עלייתה. ההיט תתמודד הלילה בשיקגו מול הבולס, כשלרשותה יתרון 1-3 בסדרה וניצחון שלה יעלה אותה לגמר.

ביום רביעי ניצחה מיאמי בהארכה 93-101, כשלברון ג'יימס קולע 35, כריס בוש מוסיף 22 ואילו דווין וויד תורם שתי חסימות גדולות ߑהארכה שהביאו את הניצחון. וויד אמר בסיום: "נכון שזה לא כדורסל יפה ולא הכדורסל של מיאמי היט, אבל בסדרה כזו קשה צריכה להיות יעילות שבאה לפני היופי".

לואל דנג, כוכב שיקגו אמר: "אף אחד בחדר ההלבשה לא מוותר על הסדרה. יהיה קרב קשה הליߜה, שיוכרע בדקות ואולי אפילו בשניות האחרונות". שיקגו לא הפסידה עדיין העונה שלושה משחקים ברציפות, אבל הערב זה עלול לקרות לה פעם אחת יותר מדי.

דרק רוז, כוכבה הצעיר של שיקגו, קלע 23 נק' שלשום, אבל דייק רק ב-8 מ-27 זריקות, וקלע רק בניסיון אחד מתשע מחוץ לקשת השלוש. "מוכרחים להמשיך לחשוב חיובי", הוא אמר לקראת הלילה. "זה לא נגמר עד שזה לא נגמר".

קשה להאמין ששיקגו תצליח לעשות מהפך ולעלות לגמר ה-NBA על חשבון לברון ג'יימס וחבריו, אבל גם קשה לראות את הקבוצה שסיימה את העונהȠהסדירה עם המאזן הטוב בליגה, נוחלת הפסד שלישי ברציפות אחרי שבמשחק הקודם הצליחה לכפות הארכה. הפעם, ידיו של רוז וחבריו תהיה על העליונה וזה גם יהיה מעל 4 הפרש.

משחק 82: שיקגו בולס - מיאמי היט (4+): ההימור: 1

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק