פניני: הקוף ירד לנו מהגב

גמר פיינל פור 2011: גיא פניני, אלוף הכדורסל הטרי סיכם את העונה: "אני מקווה להישאר כאן. את זה גני רוצה". דרק שארפ: "לפרוש? הזמן יעשה את שלו". פארגו: "אליפות זו אליפות". מכבי ת"א תשתתף בליגה האדריאטית

יום חמישי 26 מאי 2011
שלמה חסיד
מכבי תל אביב חתמה את העונה עם אליפות מספר 49 לארון. מכבי הייתה חדה יותר, נחושה יותר ויציבה יותר בגמר מול גליל גלבוע. יש אליפות צהובה.   
דרק שארפ, שרשם נקודות בכל מעמד גמר שהגיע אליו בליגה הישראלית אמר: "לא יודע אם אפרוש. הזמן יעשה את שלו. כל אליפות מיוחדת, זו מתוקה מאוד כי הפסדנו את האליפות בעונה שעברה. מודה לקהל ולכל האירגון. הרגשה טובה מאוד".

גיא פניני: "הקוף ירד לנו מהגב. הכי שמח בעולם. לפני 10 שנים לקחתי דאבל בקבוצת הנערים של מכבי ועכשיӕ אני לוקח דאבל כבוגר. אני מאמין שאני אשאר שחקן מכבי תל אביב. אני אוהב את המקום, את הקהל, את כל החבר'ה".

דייויד בלו המצטיין בגמר: "זה היה משחק גדול שלנו, והיריבה גם הייתה מצויינת. המאמן עשה כאן את הקבוצה מצויינת. אני̠רוצה להצליח, טוב לי כאן".

מאמן מכבי תל אביב, דיויד בלאט: "מודה לכל הצוות הגדול שלי. עבדנו ביחד בהרמוניה ושיתוף פעולה מלא. חברות אמיתית ומיוחדת. מכבי חזרה להיות מיוחדת. הרוח של דרק נמצאת כאן הרבה זמן. שיחקנו כדורסל נӔדר, מיוחד. היינו הכי טובים שיש כי זה מה שהם רצו, כולנו רצו".

ג'רמי פארגו: "לא משנה אם האליפות היא לא במכבי או במכבי, כל אליפות היא מיוחדת. זה מאוד מיוחד".

בנוסף עוד בשורה יצאה מהמחנה הצהוב: מכבי תשתתף גם בליגה האדריאטית. ההשתתפות בליגה זו תוסיף 26 משחקים – 13 משחקי בית ו-13 משחקי חוץ!

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק