3 המלצות WINNER ליום שישי

כמדי יום, אנחנו ממליצים לכם על משחקים מתוכניית ה-WINNER. היום אנו ממליצים על שלושה משחקים מהליגה הצרפתית השנייה ומהליגה השבדיתȠהשנייה

יום שישי 27 מאי 2011
מערכת TELESPORT

 משחק מס. 12 - האמרבי - דגרפורס - 1 (יחס 1.50)

האמרבי ניצחה במחזור האחרון 2-0 בליגה השנייה בשבדה, את אטבידברגס והיא אחרי שלושה ניצחונות במהלך חמשת המשחקים האחרונים שלה. היא תארח היום את דגרפורס הבינונית שמפסידה פעמיים במהלך שני המשחקים האחרונים שלה בהם היא ספגה שלושה שערים מאנגלהולמס ושלושה שערים מליונגסקילה בבית. בעונה שעברה ניצחה דגרפורס בבית 4-2, המארבי גמלה לה עם 2-1. האמרבי נחלשה מאוד בשנים האחרונות אבל עדיין, אחרי הכל, היא טוב יותר מדגרפורס ולדעתי היא תנצח כאן.

משחק מס. 14 - אביאן - מץ - 1 (יחס 1.30)

אביאן כבר הבטיחה את העליה שלה לליגה הראשונה בצרפת, מה שנותר לה כעת זה לסיים במקום הראשון בטבלה ולהרוויח לא מעט כבוד שאחרי עונה אחת בליӒה השניה, היא עולה לליגה הראשונה. מץ שתשחק מולה היום, נחלש המאוד בשנים האחרונות, היא במקום ה-17 בטבלה, ובכושר מצויין של ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים שלה, למעשה הציל אותה מירידה לליגה השלישית. עד כמה שמץ נראית מצויין בחודש האחרון, היא תפסיד לאביאן שתסיים במקום הראשון. גם תיקו אגב יספיק לה לסיים ראשונה, אבל לדעתי היא תלך פה על כל הקופה.

משחק מס. 16 - אנז'ר - דיזון - X (יחס 2.65)

היכולת הטובה של אנז'ר לקראת סיום העונה בליגה השנייה בצרפת, לא הספיקה לה והיא לא תעלה לליגӔ הראשונה. היא מגיעה למשחק היום אחרי תיקו מול טור ושלושה ניצחונות רצופים לפני כן. דיז'ון שמדורגת במקום השני בטבלה, רחוקה 3 נק' מהמקום הרביעי בטבלה. היא מגיעה למשחק היום אחרי תיקו מול בולון וארבעה ניצחונות לפני כן כשהפסד היום, בואו נאמר בהפרש של שני שערים וߠיצחון של לה מאן במשחק שלה בתוצאה 4-0, יעלה את לה מאן במקומה של דיז'ון. סנריום נהדר עבור לה מאן, אבל לדעתי גם היא דיזו'ון תפסיד, היא תעלה לליגה הראשונה. ההימור שלי, אנז'ר תלחץ חזק, דיז'ון תסתפק בתיקו למרות שהיא מאוד רוצה לסיים ראשונה.

 

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק