מוני הראל: הפועל תא שייכת לי

אחר מראשי הפועל ת"א קיים מסיבת עיתונאים והבהיר: "אלי טביב לא עמד בתנאי הבמב"י, הקבוצה חוזרת אליי". הראל אישר שיוסי אבוקסיס יאמן את הקבוצה

יום רביעי 01 יוני 2011

 מוני הראל, אחד הבעלים של הפועל תל אביב, קיים היום מסיבת עיתונאים בה הוא הבהיר כי הקבוצה עברה, לטענתו, לשליטתו הבלעדית.

שבועיים אחרי שאלי טביב הצהיר שהקבוצה שלו ושהוא זכה בהליך הבמב"י, הודיע מוני הראל הודעה הפוכה לחלוטין.

הראל אמר: "טביב אמנם זכה בבמב"י, אבל הוא לא קיים את התחייבותו להעביר לי שישה מיליון שקלים בתוך 24 שעות. על פי החוקים של הבמב"י הקבוצה עוברת אליי".

הראל המשיך ואמר :"אני לא חושב שצריך ללכת לבוררות כי העניין די ברור. הקבוצה שייכת לי ואלי טביב צריך לצאת החוצה. אם הוא היה היה מעביר לידיי 6 מיליון שקלים תוך 24 שעות, הקבוצה היתה שלו אבל הוא לא עשה את זה, ומכאן שהקבוצה נשארת שלי".

על הרגשתו האישית אמר הראל: "Ӣוברים עליי ימים קשים מאוד. גנבו ממני כרטיסים לגמר הגביע והחליפו מנעולים במתחם וולפסון. עשו דברים שגובלים בפלילים, אבל לא הלכתי למשטרה כי לא רציתי להזיק לקבוצה בהכנות שלה לעונה הבאה. בסופו של דבר טוענים שאני פוגע בקבוצה ונאחז בקרנות המזבח על לא עוול בכפי&q͵ot;.

על העתיד הצפוי לקבוצה אמר הראל: "הייתי רוצה לראות בקבוצה צוות אימון הכולל את אלי גוטמן ויוסי אבוקסיס, שהיה צריך להמשיך להוביל את הקבוצה אל עבר העתיד. אבל זה לצערי לא יצא אל הפועל. יוסי אבוקסיס ביקש ממני את ברכת הדרך וקיבל אותה. הוא בהחלטĠראוי ולדעתי גם יצליח בהפועל".

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק