דליו רוסי עוזב את פאלרמו

מאמנה של פאלרמו בשנתיים האחרונות החליט לעזוב את המועדון הסיציליאני. המועמד הבכיר למשרת המאמן של ערן זהבי- סטפאנו פיולי, מאמנה של קייבו בעונה האחרונה

יום רביעי 01 יוני 2011
מערכת TELESPORT
בעוד ערן זהבי נמצא בימים אלו עם נבחרת ישראל במחנה האימונים באוסטריה לקראת משחק הנבחרת בריגה ביום שבת, בקבוצתו האיטלקית מתבצעים שינויים דרמטיים במיוחד.

למרות שהאיש ۩היה האחראי להבאתו של ערן זהבי למועדון הינו הנשיא ולא המאמן, כוכב הפועל ת"א בשנתיים האחרונות בוודאי יהיה מעוניין לשמוע שמאמן הקבוצה בשנתיים האחרונות, דליו רוסי החליט לעזוב את המועדון לאחר שיחה עם הנשיא, מאוריציו זאמפריני.

באתר הרשמי של המӕעדון נמסר לאחר החלטתו של המאמן, שעל-פי דיווחים הגיעה מיוזמתו: "מאוריציו זאמפריני ודליו רוסי נפגשו והחליטו על סיום ההתקשרות". כזכור, למרות העובדה שרוסי אימן את הקבוצה בשנתיים האחרונות, בחודש פברואר האחרון הוא פוטר לאחר שהקבוצה ספגה שביעייה מאודינזה, אך לאחר 6 שבועות בלבד הוא חזר לתפקיד.

על-פי הדיווחים האחרונים שמגיעים מארץ המגף, מי שצפוי לרשת את מקומו בפאלרמו הוא מאמנה של קייבו בעונה האחרונה, סטפאנו פיולי.  לאחר שעזב את קייבו בשבוע שעבר, שמו של המאמן נקשר גם לߞשרת מאמן רומא. 

על אף הפיטורים בחודש פברואר, רוסי היה מוערך מאוד במועדון. את העונה האחרונה סיימה הקבוצה במקום השמיני בלבד בסרייה א', אך הקבוצה מסיציליה הדיחה את האלופה מילאן בשלב חצי גמר הגביע ונעצרה רק במשחק הגמר על-ידי אינטר, 1:3 בסוף השבוע האחרון. ההגעה לגמר הגביע העניקה לקבוצתו של ערן זהבי מקום במוקדמות הליגה האירופית.

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק