צ'לסי תצטרך לחכות לחוס הידינק

המועדון הלונדוני מעוניין במאמן נבחרת טורקיה, Ӑבל הוא כבר הודיע כי לא יהיה זמין עד חודש ספטמבר. הידינק נחשב לפייבוריט של רומן אברמוביץ' אחרי שהדריך בעבר את צ'לסי ונבחרת רוסיה

יום שני 06 יוני 2011
שלמה חסיד
 האם צ'לסי האנגלית תחכה לחוס הידינק עד חודש ספטמבר, כדי שזה יאמן את הקבוצה בעונה הקרובה? בצ'לסי מעוניינים במאמן ההולנדי בן ה-64, המדריך כעת את נבחרת טורקיה, אבל הוא כבר הודיע כי לא יוכל להתמנות לתפקיד לפני חוד۩ ספטמבר, אז יסיים את עבודתו כמאמן נבחרת טורקיה.

הכחולים פיטרו את מאמנם קרלו אנצ'לוטי שעות ספורות אחרי סיום העונה החולפת, אחרי שהיו מאוכזבים מהעובדה כי לא השכיל לזכות באליפות, וסיים רק במקום השני. אלא שכעת הם תקועים בלי מאמן, ולצד שמו של הידינק מוזכרים̠מרקו ואן באסטן ושמו של ווילאס-בואז, מאמנה הצעיר והמצליח של פורטו.

כזכור, הידינק ככר הדריך את צ'לסי בשנת 2008-2009, אז החליף את אברהם גרנט, והוא מקורב מאוד לרומן אברמוביץ' מהימים שאימן בהצלחה את נבחרת רוסיה, כשאברמוביץ' היה זה ששילם את שכרו. אלא שבӦ'לסי עדיין לא החליטו כיצד לנהוג בסוגיה זו ואם בכלל קיימת אפשרות למנות עד ספטמבר מאמן זמני כלשהו.

סוכנו של הידינק, ואן ניוהויזן, אמר בעניין: "לחוס יש עוד שני משחקים מול קזחסטן ואוסטריה. עד שהם לא נגמרים הוא לא יוכל לעבוד בשום מסגרת אחרת, ולא עӕלה על דעתו להפר חוזה עם ההתאחדות הטורקית".

צילום: GETTYIMAGES

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק