נוביצקי ניצח את השפעת

דירק נוביצקי עלה לשחק עם חום גבוה והיה רחוק מלהיות בשיאו, אך המאבריקס בראשות הגרמני הגיעו לדקות המאני טיים מפוקסים והצליחו לנצח את המשחק הרביעי בסדרה ולהשוות אחרי 83:86. 8 נק' בלבד ללברון

יום רביעי 08 יוני 2011
מߢרכת TELESPORT

מיאמי אמנם החזירה לעצמה את יתרון הביתיות אחרי שניצחה שלשӕם את משחק מספר 3 בסדרה, אבל דאלאס מאבריקס הוכיחה הלילה שיש לנו סדרת גמר מרתקת במיוחד.

המאבריקס נאלצו להתמודד הלילה עם מכה לא פשוטה בכלל, כאשר הכוכב דירק נוביצקי חלה בשפעת והתקשה מאוד במהלך המשחק, אבל 14.4 שניות לסיום ,אחרי שקבוצתו הוליכה בנקוۓה הפרש, הגרמני חדר לסל כמו במשחקי השיא שלו והקפיץ את היתרון בחזרה ל-3 נק' הפרש.

מיאמי עוד הספיקה לצמק את ההפרש לנקודה, ג'ייסון טרי דייק מהקו והחזיר את ההפרש ל-3 נקודות, אבל דווקא בפוזישן האחרון של המשחק הכדור פשוט ברח לדווין וויד, שהוביל את מߙאמי עם 32 נק', ומיאמי הפסידה את המשחק- 83:86, 2:2 בסדרה.

גם הלילה, בדיוק כמו בכל 3 המשחקים הקודמים, דאלאס נאלצה למחוק פיגור של 9 נק' הפרש, אבל הפעם הספסל של דאלאס עשה את העבודה והיה המפתח לניצחון. ומי לא הוזכר עד עכשיו? לברון ג'יימס, במשחק שהߕא כלל לא הגיע אליו.

לברון אולי מדבר על מורשת שלו שתחל מיד עם זכיה באליפות, אך האחרון הציג את אחד ממשחקיו החלשים ביותר, בוודאי ביחס למעמד- 8 נקודות בלבד עם 3 מ-11 מהשדה. במשחק הקבוצתי הוא דווקא השתלב וסיים עם 7 אסיסטים. מי שהצטיינו הלילה בהיט ۔יו וויד שקלע 32 נק'ודות וכריס בוש שהיה בלתי ניצן לעצירה ב-2 רבעי הפתיחה וסיים את המשחק עם 24 נקודות.

בשורות דאלאס אמנם נוביצקי סיים בתור הקלע המוביל עם 21 נק', אך את הניצחון יוכלו לזקוף המאבריקס לזכותם של ג'ייסון טרי (17), מריון (16) וצ'נדלר ̨13).

צילום: GETTY IMAGES

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק