ניימאר ופאטו בחוד של מנזס

ברזיל נכנסות להכנות האחרונות לקראת חודש יולי, אז מתחיל הקופה אמריקה בארגנטינה. נילמאר מויאריאל נחתך מהסגל, רונאלדיניו כלל לא היה בתכניות. הלילה נפרדה ברזיל מרונאלדו במשחק פרידה מול רומניה (0:1)

יום רביעי 08 יוני 2011
מערכת TELESPORT

עוד לפני הסגל המלא שפירסם מאנו מנזס לקופה אמריקה שייערך בחודש̠הבא בארגנטינה, אי אפשר שלא לכבד גם כאן את אחד החלוצים הגדולים שידע עולם הכדורגל מעולם. הלילה נרעך בסו פאולו משחק ידידות בין נבחרות ברזיל ורומניה, בו נפרדה ברזיל מרונאלדו, שסיים רשמית את הקריירה הארוכה והמפוארת.

ברזיל ניצחה 0:1 משער של פרד, קפטן פלומיננזה, אבל ההתרגשות הייתה בשיאה בעיקר ב-15 הדקות של החלוץ האגדי על המגרש. למרות ששחקני הסלסאו ניסו בכל הזדמנות לתת לגדול מכולם למצוא את הרשת, החלוץ הראה מדוע הוא פרש והחמיץ הזדמנויות שבעבר היה כובש בעיניים עצומות.

אחרי המשחק אמר רונאלדוĺ "תודה לכולכם. קיבלתם אותי כמו שאני לאורך כל הקריירה ונתתם לי כל כך הרבה. בכיתם איתי ושמחתם איתי- אני מודה לכם מעומק הלב. אין לי מילים".

מיד לאחר הניצחון, במשחק שלא הראה יותר מדי רצינות מצד שתי הנבחרות, פורסם הסגל המלא של ברזיל לקופӔ אמריקה. בעוד רונאלדיניו כלל לא היה בתכניות, מי שזכה לזימון מפתיע הוא פרד, מי שרק לפני מספר שעות כבש עבור הסלסאו ולא היה נראה כמי שישמור את מקומו לסגל גם לטורניר היוקרתי.

הזימון של חלוץ ליון לשעבר מפתיע במיוחד מאחר והוא הועדף על פני מספר חלוצים בכירים יותר, ביניהם נילמאר מויאריאל. לצידו בחוד ההתקפה זומנו אלשנדרו פאטו ורוביניו המשתפים פעולה במילאן וכן ניימאר הצעיר מסאנטוס, שיזכה להציג את כישוריו בטורניר גדול ומחוץ לגבולות הליגה הברזילאית. שחקן נוסף מהליגה הברזילאית שזכה לזימון הוא גאנߡו, חברו של ניימאר לסאנטוס.

הסגל המלא של ברזיל: ז'וליו סזאר, ויקטור; דני אלבס, אדריאנו, מאיקון, לואיזאו, טיאגו סילבה, אנדרה סנטוס, לוסיו; אלאנו, לוקאס, סנדרו, ג'דסון, ראמירס, אליאס, אנריקה גאנסו, לוקאס סילבה; פאטו, רוביניו, פרۓ וניימאר.

צילום: GETTY IMAGES

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק