הפועל תא תישאר בליגה הלאומית

הנהלת האדומים מעוניינת להישאר עונה נוספת בליגת המשנה בכדורסל, וחברי העמותה יצביעו נגד הצטרפות לליגת העל: "אנו בעד להישאר בליגה הלאומית עונה נוספת, מתוך כוונה לסיים במקום הראשון ולהעפיל בצורה ספורטיבית"

שבת 11 יוני 2011
מערכת TELESPORT

אבנר קופל אולי תכנן על חזרה של הפועל ת"א לבמה המרכזית של הכדורסל הישראלי, אבל לחברי העמודה האדומה יש תכניות שונות. הנהלת הפועל ת"א מעוניינת להישאר עונה נוספת בליגה הלאומית, ולקראת הצבעת חברי העמודה ביום שלישי ההמלצה היא להישאר בליגה עונה נוספת.

רצונה של מנהלת הליגה לקראת  עונת 2011/12 בליגת "לוטו" היה להגדיל את מספר הקבוצות בזכות השארת הפועל אשקלון בליגה הבכירה, וכן ציפו אבנר קופל ואנשי המנהלת שהפועל ת"א תשߕב. כעת יהיה מעניין לראות איך תיראה הליגה בעונה הבאה, כאשר ייתכן מבנה ליגה בו מספר אי זוגי של קבוצות.

הנהלת האדומים פירסמה הבוקר הודעה לקראת הצבעת אנשי העמותה ביום שלישי הקרוב (20:30, הדר יוסף): "הוועד המנהל ממליץ לחברי העמותה להצביע בעד Ӕהצעה שהקבוצה תמשיך לשחק בליגה הלאומית בעונת 2011/12 מתוך כוונה לזכות במקום הראשון ולעלות ממנו לליגת העל".

"מעכשיו תוכל כל קבוצה בישראל, שיש בידי בעליה את הממון הנדרש, לפנות בבקשה לשחק בליגת העל, ללא כל תלות בהישגיה הספורטיביים או בהۙסטוריה שלה. מצב זה נוגד לחלוטין את תפיסת העולם של העמותה ושל חבריה הרואים בהישגיות הספורטיבית כערך מרכזי בחיי כל קבוצה והמבקשים להגביר את התחרותיות בכדורסל בישראל, ולהביא לכך שלא רק ההון יקבע את התוצאות על הפרקט".

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק