2 המלצות WINNER ליום שני

כמדי יום, אנחנו ממליצים לכם על משחקים מתוכנߙית ה-WINNER. היום אנו ממליצים על שני משחקים מהליגות בשבדיה ובאיסלנד

יום שני 13 יוני 2011
מערכת TELESPORT

 משחק מס. 84 - יונקופינג -Ƞאוסטרס - 2 (יחס 3.00)

יונקופינג ממשיכה ביכולת שלה וברוטינה של ניצחונות בחוץ, הפסדים בבית. היא אחרי שלושה ניצחונות חוץ רצופים ושני הפסדים בבית, מול לנדסקרונה ומול פאלקנברג. אוסטרס שתשחק מולה היום מדוגרת במקום השמיני בטבלה כשהיא אחרי שני ניߦחונות רצופים, 2-0 על ורנאמו ו-4:0 בפאלקנברג. בעונה שעברה ניצחה יונקופינג בבית 4-3 וסיימה בתיקו בסיבוב השני.

שישה משחקים היו בין השתיים בעבר, יונקופיניג ניצחה בשניים בבית, אוסטרס ניצחה בשלושה, פעמיים בבית ואחד בחוץ. המפגש האחרון בינהם היה בעונӔ שעברה ונגמר בתיקו. אוסטרס נראית מצויין כרגע, יונקופינג לא מפסיקה להפסיד בבית... למה לא  להמשיך עם המומנטום?

משחק מס. 86 - ת'ור - אף. אייג' - 2 (יחס 1.55)

ת'ור החלשה במקום הלפני אחרון בטבלה, כשהיא דווקא מנצחת במשחק האחרון, מול איי.בי.וי במסגרת הליגה והיא כרגע עם שש נק' בשישה מחזורים. מולה תשחק הערב אף.אייג', שמפסידה במשחק האחרון 2-0 מול המוליכה קיי.אר, זאת אחרי שני ניצחונות רצופים, 3-0 על סטיארנן בליגה ו-3:2 מול פאלקיר בגביע.

העולה החדשה ת'ור, פגשה בפעם האחרונה את אף. אייג' לפני תשע שנים, זה נגמר בתיקו 4-4 במשחק הראשון והפסד 5-2 בשני. אף.אייג', למרות שהיא כרגע לא ממש יציבה, היא תנצח את המשחק הזה ותנסה לחזור לצמרת הליגה.

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק