ליאור רפאלוב מבוקש בסלטיק

אל משרדי מכבי חיפה הגיעו הצעות רשמיות עבור הקשר מהמועדון הסקוטי בו משחק בירם כיאל, כמו גם מהקבוצוצ הבלגיות קלאבȠברוז' וליאז'. הקשר מעוניין לצאת לאירופה וייפגש עם יעקב שחר בימים הקרובים

יום שני 13 יוני 2011
מערכת TELESPORT
במסיבת העיתונאיӝ לכבוד סיום עונת 2010/11 של מכבי חיפה, אמר נשיא מועדון מכבי חיפה, יעקב שחר, כי אין בכוונתו לשחרר את ליאור רפאלוב גם אם יגיעו הצעות גבוהות במיוחד עבור הקשר. 

אולם למרות זאת, ייתכן והדברים ייראו מעט אחרת. המועדון הירוק אישר היום Ȩשני) כי נעשו עבור הקשר 3 פניות רשמיות- מהנציגות הבלגיות סטאנדרד ליאז' וקלאב ברוז' וההצעה המפתה ביותר מגיעה מכיוון הליגה הסקוטית, מסגנית האלופה סלטיק. נציגי המועדונים יגיעו לישראל במהלך השבוע במטרה לנסות לשחרר את הקשר מהאלופה הישראלית.

ליאור רפאלוב מתכנן להיפגש עם יעקב שחר בהקדם ולנסות לפנות לליבו, כשההערכה של מקורבי הקשר היא שלבסוף יסכים שחר לחתום על טופס השחרור, אך זאת בתנאי שתמורת המעבר ישולם מחיר של 2 מיליון יורו. רפאלוב ויעקב שחר היו אמורים להיפגש במהלך היום, Ӑך הפגישה נדחתה לתחילת השבוע הבא בעקבות אילוצים.

אם ישיג את השחרור המיוחל, צפוי רפאלוב להצטרף לשורות סלטיק הסקוטית, שם יחבור אל חברו עד העונה שעברה במדי הירוקים, בירם כיאל. נציג נוסף שצפוי להצטרף לליגה הסקוטית הוא תומר חמד, שעל-פי הדיווחים האחרונים בסקוטלנד יחתום במדי האלופה ריינג'רס עד סוף השבוע.

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק