ג'רביניו במומ מתקדם עם ארסנל

חלוצה של ליל"ונבחרת חוף השנהב עשוי לחתום בשורות התותחנים כבר בימים הקרובים. המנהל הטכני של הקבוצה הצרפתית: "ג'רביניו מנהל מגעים עם ארסנל". ג'רביניו כבש 15 שערים ובישל 10 בעונה החולפת

יום שלישי 14 יוני 2011
מערכת TELESPORT
 אחרי עוד עונה כושלת Ӝלא שום תואר, ארסן ונגר וארסנל מתכוננים לעונה הבאה ומנסים לחזק את הסגל כדי להתמודד אולי מול הגדולות של הכדורגל האנגלי על האליפות. השם החם הראשון שצפוי לנחות באמירויות בקרוב מאוד הוא ג'רביניו, חלוצה של ליל ונבחרת חוף השנהב.

על פי הדיווחים, ליל ӓחתה הצעה בסך 12 מיליון יורו מטוטנהאם עבור החלוץ שחוזהו מסתיים ב-2012, אך המנהל הטכני של הקבוצה פרדריק פאקה מאשר שהשחקן במו"מ מתקדם עם ארסנל.

"הוא רוצה לעזוב את המועדון ונמצא במו"מ עם ארסנל. אנחנו נשוחח עימם בקרוב ונראה איך זה מӪפתח. ג'רביניו רוצה מאוד לשחק בארסנל בעונה הבאה", כך אמר פאקה לגבי עתידו של החלוץ המצויין.

ג'רביניו בן ה-24, שכבר רבים מכנים אותו היורש של דרוגבה, היה אחד השחקנים הבולטים שהוליכו את ליל לדאבל בצרפת בעונה החולפת עם 15 שערים ו-10 בישולים רקĠבליגה. הוא היה שותפו של דידייה דרוגבה לחוד של נבחרת חוף השנהב במונדיאל האחרון ונחשב לכישרון מלהיב.

תגובות

2

טלספורט בפייסבוק