נאתכו הבקיע. רוד חוליט פוטר

ליגה רוסית: רובין קאזאן הביסה אתȠדינמו מוסקבה בתוצאה 0:3, נאתכו הבקיע בפנדל בתוך תוספת הזמן. רוד חוליט פוטר מטרק גרוזני, קבוצתו של זאב חיימוביץ', אחרי 3 ניצחונות בלבד אחרי 13 משחקים

יום שלישי 14 יוני 2011
מערכת TELESPORT

רוד חוליט סיים את דרכו בקבוצת טרק גרוזני, בה משחק זאב חיימוביץ', בדיוק כפי שהבטיח בסוף השבוע האחרון בעלי המועדון, רמזאן קדריוב הצ'צ'ני, לאחר שטרק תחת חוליט הצליחה לנצח שלושה משחקים בלבד מתוך 13 משחקי ליגה . טרק מדורגת במקום ה-14.

רוד חוליט בן ה-48 חתם במועדון רק בחודש ינואר האחרון על חוזה ל-18 החודשים הבאים, אך כאמור הצליח להחזיק מעמד פחות מחצי שנה. בעקבות היכולת הרעה של הקבוצה, הודיע נשיא המועדון כי אם חוליט ייכשל במשחק הליגה מול Ӑמקאר, הוא יסיים את דרכו.

ואכן, לאחר ההפסד בתוצאה 0:1, ההולנדי סיים את דרכו במועדון: "חוליט לא המאמן של קבוצת טרק גרוזני מעתה" נמסר לכלי התקשורת. "זה מצער, אבל הוא לא הצליח להעביר את האופי שלו כמאמן. תחת חוליט הקבוצה נראתה רע מאӕד".

עבור חוליט זהו היה המועדון הראשון אותו הוא מאמן לאחר הפסקה בת 3 שנים, מאז שעזב את תפקידו כמאמן הלוס אנג'לס גלאקסי בעונת 2008. חוליט התייחס לפיטורים כשאמר: "אני לא חושב שזה משנה אם היינו מנצחים את אמקאר או שלא".

Ċבתוך כך, מי שמצליח מעט יותר בליגה הרוסית הוא ביבראס נאתכו שכבש הערב בתוספת הזמן בניצחון רובין קאזאן 0:3 מול דינמו מוסקבה. נאתכו כבש בבעיטה מ-11 מטרים, אך הוסיף במהלך המשחק 2 בישולים, כך שלמעשה היה מעורב הקשר הישראלי בכל שלושת השערים של קבוצתו. 
Ċ
בזכות הניצחון האחרון מדורגת רובין במקום השישי בטבלה עם 21 נקודות. לביבראס נאתכו זהו היה השער השני העונה.

צילום: GETTY IMAGES

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק