ניימאר: &ruot;לא עוזב את סאנטוס

למרות דיווחים רבים על עסקת ענק שנרקמת בין סאנטוס וריאל מדריד, החלוץ הצעיר של נבחרת ברזיל מבהיר: "אין לי שום כוונה לעזוב בזמן הקרוב. דבר לא יוציא אותי מסאנטוס"

יום שלישי 14 יוני 2011
מערכת TELESPORT

במהלך השבוע האחרון פורסמו דיווחים בכל רחבי העולם על עסקת ענק בגובה 40 מילߙון יורו אשר נרקמת בין סאנטוס הברזילאית ובין ריאל מדריד על העברתו של החלוץ הצעיר של נבחרת ברזיל, ניימאר.

אבל פרסומים לחוד ומציאות לחוד. ניימאר, המתכונן לחודש אינטנסיבי במיוחד עם קבוצתו במסגרת גביע הליברטדורס וכן יחל בעוד כשבועיים ימים את טורניۨ הקופה אמריקה עם ברזיל, הבהיר הערב חד משמעית: "אין שום דיבורים עם ריאל מדריד. נכון להיום, דבר לא יגרום לי לעזוב את סאנטוס".

בנוסף, גם נשיא קבוצתו שוחח עם התקשורת בעת נחיתתה של הקבוצה באורוגוואי לקראת משחק הליברטדורס מול פנארול: "אם תגיע הצעה עבור ניימאר, אני אדחה אותה מיידית. לפני כל משחק משמעותי שלנו מגיעות ידיעות כאלה, אם לא מדווח על ניימאר אז מדברים על עזיבתו של גאנסו. זה כבר גורם לי לצחוק".

בנוסף, הבהיר ריביירו: "אנו משוחחים עם מספר ספונסרים כבר תקופה.̠אנו נעשה את מירב המאמצים בשביל לגייס את הכסף ולהשאיר את ניימאר ככל שניתן".

החלוץ בן ה-19 מחזיק בחוזה מול סאנטוס עד לקיץ 2015, ותג המחיר לשחרור שלו עומד על כ-45 מיליון יורו.

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק