קצב לטביב: שחרר את ורמוט ושכטר

בטון תקיף ונחוש הציב סוכנם של גילי ורמוט ואיתי שכטר, רונן קצב, אולטימטום םאלי טביב, כי שני השחקנים טסים לגרמניה ביום שבת לקבוצתם החדשה קייזרסלאוטרן: "גילי ואיתי כבר לא שחקני הפועל"

יום רביעי 15 יוני 2011
שלמה חסיד

עם סיום העונה חיפשו גילי ורמוט ואיתי שכטר אופציה בחו"ל. לאחר ההצעות השונות, הגיעה ההצעה הטובה ביותר והרצינית ביותר עבור השניים דווקא מכיוון הבߕנדוסליגה, כאשר קבוצת קייזרסלאוטרן חשקה בהם וביחד עם הסוכן, רונן קצב הגיעו הצדדים להבנות.

כעת מה שנותר לא סגור, זהו סוגיית הבעלים של הפועל ת"א, אלי טביב שמסרב עד כה לחתום על שיחרור לשניים, שכבר נמצאים עם רגל וחצי בגרמניה.

היום (רביעי) החליט רונן קצב, סוכנם של גילי ורמוט ואיתי שכטר להציב אולטימטום לאלי טביב. קצב אמר לתקשורת: "לשניהם יש סעיפי שיחרור כתובים ומסוכמים בחוזה וברצונם. אני מצפה ממר אלי טביב לשחרר את השניים ביידי. ורמוט ושכטר סיימו את תפקידם בהפועל ת"א".

<Ű>קצב נשמע דרוך, נחוש ותקיף בדבריו והוסיף ואמר: "מוני הראל מודע לסעיפים האלה וכבר חתם על השיחרור. טביב צריך לחתום על השיחרור ללא דיחוי ובמיידי. איתי וגילי אוהבים את הפועל ת"א ואין להם רצון להוביל את העניין לעימותים משפטיים".

"הӗלטנו ביום שבת לצאת לגרמניה וביחד הם יצטרפו לקבוצתם החדשה ורוצים בהזדמנות זו להודות להפועל ולאוהדים על התקופה הנהדרת ביחד של כולם".

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק