נשים: ישראל נכנעה לבלארוס

יורובאסקט: לאחר ההפסד במשחק הפתיחה מול צ'כיה, נבחרת הנשים של ישראל נכשלה בניסיון להשיג ניצחון ߨאשון ביורובאסקט מזה 20 שנה והפסידה 41:68 לבלארוס. הנבחרת קלעה 5 נק' בלבד ברבע הרביעי

יום ראשון 19 יוני 2011
מערכת TELESPORT
פחות מ-24 שעות לאחר ההפסד במשחק הפתיחה של היורובאסקט לנשים מול נבחרת צ'כיה, נבחרת ישראל רשמה היום אחר הצהריים אכזבה נוספת כשהפסידה לנבחרת בלארוס ובכך עדיין מחפשת ניצחון ראשון באליפות אירופה מזה 20 שנה.

למרות התוצאה המאכזבת מול בלארוס, 41:68 בסיום, חשוב לזכור כי בדומה לߠבחרת הצ'כית אותה פגשה ישראל אתמול, בלארוס נחשבת לאחת המעצמות בכדורסל הנשים ובשתי אליפויות אירופה והעולם האחרונות היא סיימה במקום הרביעי.

המבחן האמיתי של נבחרת ישראל ייערך מחר, יום שני בשעה 16:00 מול נבחרת בריטניה. זהו המשחק הקרәטי עבור הנבחרת הישראלית של אלי רבי בשלב הבתים, כשניצחון יעלה את ישראל לשלב הבא.

על אף שבמהלך הרבע השלישי צימקה נבחרת ישראל את התוצאה עד ל-31:27, המומנטום נעצר ומכאן והלאה נראתה נבחרת אחת בלבד על הפרקט. בלארוס העבירה הילוך וועצרה את ߔנבחרת הישראלית על 5 נקודות בלבד ברבע הרביעי, כך שבסיום נפתח הפער הגבוה ונחתמה תוצאת המשחק- 41:68.
 

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק