2 המלצות WINNER למשחקי בייסבול

חדש ב-TELESPORT. המלצות WINNER למשחק בייסבול: הפסדה של מילווקי במשחק הראשון בסדרה לטמפה בי שינה גת המומנטום בסדרה. המלצה נוספת למשחק בין סן פרנסיסקו ג'איינטס למינסוטה טווינס

יום שלישי 21 יוני 2011
שלמה חסיד

העובדה שלמילווקי ברוורס יש את מאזן הביתיות הטוב ביותר בליגת הבייסבול בארצות הברית (מהלילה בטופס הווינר ליין), לא עזר לה כשהפסידה בביתה מול טמפה בי בפתיחת הסדרה מולה, והלילה במשחק ביתי נוסף היא תרצה להתאושש ולנצח את המשחק השני בסדרה.

הברוורס עדיין לא הפסידו שני משחקים רצופים מפתיחת העונה וכוכבם זק גרנקי, יעשה את הכול כדי להשכיח את ההפסד במשחק הראשון. מילווקי במאזן ניצחונות של 34-40 ואילו יריבתם טמפה בי במאזו מעט טוב יותר 33-40. ריאן בראוߟ ממילווקי יחמיץ את המשחק בגלל זיהום ברגלו.

אוון לונגוריה, כוכב טמפה בי, אמר: "הניצחון במשחק הראשון בחוץ העביר את המומנטום אלינו ויש לנו ביטחון שנוכל לנצח משחק חוץ נוסף שיקנה לנו יתרון משמעותי בסדרה. כל הלחץ נמצא על מילווקי, כי אנחנו כבר גנבנוȠניצחון בחוץ".

פרינס פילדר כוכבה של מילווקי אמר: "אני מצטער שאכזבנו את הקהל שלנו אבל סך הכול הפסדנו העונה ארבעה משחקי בית, ובלתי סביר שנמעד שוב במשחק הלילה. אני לוקח את ההפסד על אחריותי, הלילה נפצה את האוהדים בגדול".

משחק מספר 18: מילווקי ברוארס - טמפה ביי רייס. ההימור: 1

במשחק נוסף מינסוטה טווינס תפגוש הלילה את סן פרנסיסקו ג'יאנטס, כאשר סן פרנסיסקו מסומנת כפייבוריטית לנצח במשחק אותו תארח.

הטויינס התאוששו ממשבר פתיחת העונה שלהם כשניצחו ב-14 מתוך 16 המשחקים האחרונים שלהם, כולל שבעה ניצחונות במשחקיהם האחרונים. מאזנם עומד על 33 ניצחונות מול 39 הפסדים, כאשר מאזן הג'יאנטס עומד על יחס הפוך בדיוק בין ניצחונות להפסדים.

דרו בוטרה, כוכב הטווינס, העניק להם בשבוע שעבר ניצחון קליל̠של 0-3 על סן דייגו, ובקבוצה מקווים להישג דומה מול סן פרנסיסקו שהפסידה בארבעת משחקיה האחרונים. קארל פבאנו, כוכב מינסוטה אמר: "אנחנו רוצים להמשיך במומנטום החיובי, נקווה להמשיך לשמוח, למרות שמזומן לנו קרב איתנים".

משחק מספר 20: סן פۨנסיסקו ג'איינטס - מינסוטה טווינס. ההימור: 2

צילום: GETTYIMAGES

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק