שחר אישר: רפאלוב עוזב לברוז'

במהלך מסיבת העיתונאים אישר יעקב שחר: הגענו לסיכום עם קלאב ברוז' הבלגית. ליאור נוסע לשם כבר הערב. אריק בנאדו, מגדולי הבלמים של ישראל, הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 37 בשל בעיות רפואיות: "יום קשה ועצוב"

יום שלישי 21 יוני 2011
מערכת TELESPORT

סופית: ליאור רפאלוב עוזב את מכבי חיפה. הקשר הירוק מצטרף לעשרות הלגיונרים הישראלים בחו"ל, וכבר הערב יעלה על המטוס לבלגיה, שם יעבור את הבדיקות הרפואיות ויחתום בקבוצת קלאב ברוז' שתשתתף העונה בליגה האירופית.

במהלך מסיבת העיתונאים בה הודיע אריק בנאדו על פרישתו, סיפר יעקב שחר, נשיא המועדון: "אני מוצא לנכון להודיע שגם ליאור רפאלוב עוזב אותנו. הגענו לסיכום עם ברוז' ושם הוא ישחק בעונה הבאה. עוד הערב ליאור טס לבלגיה לבדיקות רפואיות"Ļ.

גם ליאור רפאלוב התייחס בקצרה למעבר: "חלמתי על היום הזה הרבה זמן ואני רוצה להודות למכבי חיפה שנתנה לי את ההזדמנות. הם היו כמו משפחה בשבילי ונתנו לי את ברכת הדרך. אני בטוח שעוד אחזור למדים הירוקים, אני אוהב את המועדון".

Ȋכידוע, מוקדם יותר היום הגיעו נציגים של קבוצת קלאב ברוז' לישראל במטרה לסגור סופית את המו"מ ולהשלים את ההעברה. הבלגים ישלמו עבור רפאלוב כ-2 מיליון יורו, והקשר ירוויח מעל 2 מיליון שקלים לעונה.

אריק בנאדו נפרד: "עצוב לי. הכדורגל כבר חסר".

אריק בנאדו תכנן לפרוש ממשחק כדורגל פעיל במהלך עונת המשחקים שתיפתח בחודש הבא, אבל הבדיקות הרפואיות שערך בשבועיים האחרונים שינו את התכניות עבור הבלם בן ה-37. בעקבות בדיקת אקו לב שערך שלשום, המליצו רופאיו של אריק בנאדו להӕדיע על פרישה מיידית.

וכך עשה היום אחר הצהריים אריק בנאדו, שכינס מסיבת עיתונאים ופרש ממשחק כדורגל פעיל בצורה רשמית. לצידו של הבלם ישבו במסיבת העיתונאים מאמנו האחרון, אלישע לוי וכן נשיא המועדון, יעקב שחר.

אריק בנאדו פרץ בבכי במהלך מסיבת העיתונאים: "אני מאוד מתרגש. זה יום עצוב וקשה בשבילי. החלטנו לפני שבועיים שאפתח את העונה, הייתי מוכן אליה בכל הכח. הרופאים אמרו לי שלא אוכל להתאמן באופן סדיר. הלב אמר משהו אחר מהראש".

"השגתי כל דבר שרצәתי וחלמתי עליו מגיל 9" המשיך בנאדו בנאום הפרישה המרגש: "קשה לי עם זה, הכדורגל נתן לי הרבה בחיים. אני מרגיש שמשהו ממני נקרע ונתלש. נתתי את כל כולי לכדורגל, הוא יחסר לי מאוד".

יעקב שחר הוסיף לדברי הבלם הפורש: &quͯt;היו הרבה רגעים מרגשים עם אריק במשך השנים. הוא המאלדיני שלנו. אני משוכנע שאריק ימשיך לתרום למועדון בתפקיד אחר. אני מקווה שנמצא את הדרך ביחד לעשות דברים טובים".

גם אלישע לוי הצטרף לאיחולים: "אני לא מכיר את אריק כ"כ הרבה אבל אני חושב שאני מתרגש יותר ממנו. בן אדם נמדד ברגעים קשים, והעונה היו לנו כאלה ואריק ידע לתת הרבה כבוד. הוא עשה את הכל כדי שהקבוצה תהיה אלופה. אנחנו מאוד מעריכים את זה ומאוד מצער לדעת שהוא נאלץ לפרוש".

אריק בנאדו, שרק בקיץ שעברȠחזר למכבי חיפה מבית"ר ירושלים, הוא כאמור השחקן שזכה בהכי הרבה אליפויות המדינה. הוא עשה זאת 9 פעמים, כשרק אלון חרזי מחזיק במספר אליפויות דומה. בנוסף, בנאדו הוא השחקן שצבר הכי הרבה הופעות במדי נבחרת ישראל - 94 משחקים בינלאומיים עבור הבלם הירוק. בנוסף, ۜזכותו גם 4 גביעי המדינה ודאבל אחד עם בית"ר ירושלים.

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק