דלגליש מגיע̠לעזרת בן בסט

עדן בן בסט שחתם בתחילת החודש בברסט הצרפתית עשוי לבסס את מקומו בהרכב הקבוצה, לאחר שדיווחים קושרים בין הכוכב העולה של המועדון הצרפתי, נולאן רו לליברפול ובורדו

יום שלישי 21 יוני 2011
מערכת TELESPORT

יכול להיות שעדן בן בסۘ חיכה לשחק ליד חלוץ מוכשר כמו נולאן רו, אחד הלהיטים האחרונים של הליגה הצרפתית, אבל עם ההצלחה מגיע גם הביקוש. 

רו בן ה-23, שב-53 משחקיו בברסט בשנתיים האחרונות כבש 21 שערים, מבוקש ברחבי אירופה ונראה כי סיכוייו להישאר בברסט לצד החלוץ שהגיע Ӟהפועל חיפה אינם גבוהים במיוחד. בין המועדונים שדווחים כי יעשו צעדים כבר בימים הקרובים לרכישת השחקן מוזכרים ליברפול ובורדו.

בעונה האחרונה רו שיחק במדי ברסט 28 משחקים בהם כבש 6 שערים. לשחקן נותרו שנתיים בחוזה, ומחירו מוערך בכ-8 מיליון יורו, מה שבכל זאת עשוי להקשות על מעברו מברסט הקטנה. 

על אף שעדן בן בסט עשוי לאבד חיזוק רציני לצידו בחוד ההתקפה, אם אכן יעזוב החלוץ הצעיר את המועדון משמעות הדבר היא שעדן בן בסט יהיה לחלוץ המוביל בקבוצה, מה שיעשה לו את החיים בליגה החדשה קלים הרבה יותӨ.

כזכור, מי שעוד חתם בברסט בקיץ האחרון הוא קשר מכבי חיפה, ג'ון קולמה שכבר סיכם את תנאיו תחילה בעירוני קריית שמונה אולם לבסוף חתם בצרפת.

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק