2 המלצות WINNER למשחקי הבייסבול

חדש: המלצות WINNER למשחקי הבייסבול. אחרי חודש בלי הפסד אריזונה תתארח אצל קנזס סיטי בניסיון לשמור על המאזן החיובי. פילדלפיה תנסה להשלים סוויפ מӕל סט. לואיס

יום חמישי 23 יוני 2011
שלמה חסיד

מועצת ההימורים החלה השבוע בהענקת אפשרויות להימור על משחקי ליגת הבייסבול של ארצות הברית, ואנו נעניק לכם המלצות נרחבות למשחקי היום.

קנזס סיטי רויאל תארח הלילה את אריזונה, שמסתמנת כפייבוריטית די ברורה לניצחון במשחק, לאור החודש המצוין שעברה - ובו לא הפסידה אפילו משחק אחד.

כוכב אריזונה, דניאל הדסון, אמר: "אנחנו באים למשחק בכושר מצוין, אולם לפנינו אתגר מהמעלה הראשונה. זהו מבחן דרכים חשוב עבורנו ונקווה להוכיח שהתוצאות האחרונות שלנו אינן מקריות".

אם אכן אריזונה תנצח במשחק הלילה, היא תשלים סוויפ קליל על קנזס סיטי, שמצידה מנסה למנוע ߔפסד חמישי ברציפות. 

פליפה פאולינו, כוכב קנזס, אמר: "הם בכושר מצוין אבל כאן בבית שלנו נוכל לבלום אותם ולרשום ניצחון".

משחק מספר 86: קנזס סיטי רויאלס - אריזונה דיאמונדבקס . ההימור: 1


שחקני פילדפיה יתארחו אצל סט. לואיס, מולם לא עשו סוויפ מאז 2006. רוי אוסוולט שהצטרף לפילדלפיה לפני חודש, אינו מצליח בינתיים להפוך לבורג משמעותי במכונה הזו, מה שדי תוקע את המשחק של הפיליס.

כדי שפילדלפיה תצליח לנצߗ הלילה את סט. לואיס, שמסתמנת כפייבוריטית במשחק, אוסוולט יצטרך להתגבר על המאצ' אפ שלו מסט. לואיס, כריס קרפנטר, שלא הולך לוותר לו בקלות: "יהיה משחק פיזי מאוד וקשה מאוד. כאן בבית שלנו אנחנו לא מתכוננים לוותר. נעשה את הכול לנצח ונזכה בניӦחון".

חוזה קונטררס פצוע בפילדלפיה, שנמצאת במאזן של 47 ניצחון ו-28 הפסדים, מול מאזן של 40 ניצחונות ו-35 הפסדים של סט. לואיס.

משחק מספר 87: סט. לואיס קרדינלס - פילדלפיה פיליז. ההימור: 1 

 

צילום: GETTYIMAGES

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק