מעצרו של נעים הוארך, יבוריאן נחקר

מאמנה לשעבר של הפועל פ"ת, יובל נעים, וחברו, בן כהן, אשר מואשמים בסחיטה באיומים כלפי בעלי המועדון ממלאבס, יישארו במעצר עד יום שישי, אז ישוחררו למעצר בית. חלוץ אשקלון הוזמן לחקירה

יום חמישי 23 יוני 2011
מערכת TELESPORT
מעצרו של יובל נעים, מאמן הפועל פתח תקוה לשעבר, הוארך היום (חמישי) עד מחר בערב, אז ישוחרר למעצר בית, כך לפי החלטת בית משפט השלום בראשל"צ. כמו נעים, כך גם חברו, בן כהן, למרות דרישת המשטרה&nbsͰ;כי השניים יישארו במעצר עד יום שלישי.

כזכור, נעים וכהן מואשמים בסחיטה באיומים כלפי בעלי המועדון ממלאבס, וכתוצאה מכן, לפי האישומים, קיבל המאמן לשעבר פיצויים מוגדלים. 

עורך דינו של נעים, שחר חצרוני, אמר היום: "מה ߩנטען לא היה ולא נברא. בפגישה לקבלת הכספים שמגיעים לנעים לא היו איומים, וכך גם אישר החוקר המשטרתי. אין גם קשר בין הפרשה הזו לפרשת של ההימורים בספורט. זה נפרד ולחלוטין לא קשור, מלבד העובדה שיש חפיפה בנפשות הפועלות. ההחלטה לשחרר את שני החשודים היא נכונהĦquot;.

גם חלוץ הפועל אשקלון, איליה יבוריאן, הגיע מאוחר יותר היום לחקירה במשרדי מפלג ההונאה לאחר שבעלי הקבוצה, פרוספר אזגי, טען כי הוא חייב 30 אלף ש"ח לתומר סיני. המשטרה חוקרת בנוסף גם חשד להטיית המשחק בין אשקלון להפועל פĦquot;ת (3:0) שבסיומו ירדה הקבוצה הדרומית אל הליגה השניה. 

בתוך כך, תומר סיני וגל חצור, בעלי הפועל פ"ת, הגיעו היום, כשהם אזוקים ברגליהם, להמשך חקירה במשרדי היחידה הארצית בפתח תקוה באשר לחשד להטיۙת משחקים במסגרת פרשת "הכדור המרכזי".

בניגוד לחצור, שישוחרר היום למעצר בית, תומר סיני יישאר במעצר לפחות עד מחר בבוקר, אז יובא שוב בפני שופט לדיון בהארכת מעצר. המשטרה דורשת כי סיני יישאר במעצר 5 ימים נוספים, בשל החשש לשיבוש הליכי חקירה.

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק