חמד: גאה להיות שחקן מאיורקה

חלוצה הצעיר של מכבי חיפה לשעבר, תומר חמד הגשים את החלום והצטרף לקבוצה הבכירה מהליגה הספרדית, מאיורקה: "הגשמתי חלום. שמח להיות שותף עם דודו אוואט פה". נשיא המועדון: "זה השחקן שחיפשנו"

יום חמישי 23 יוני 2011
אייל כהן

בזמן שבכפר גלים פתחו את העונה החדשה במכבי חיפה, מתחיל לו אקס ירוק חיים חדשים וקריירה חדשה בספרד. החלוץ תומר חמד עבר היום (חמישי) את הבדיקות הרפואיות והוצג בפני התקשורת עם החולצה החדשה. חמד, שנחת עוד הבוקר מישראל לספרד, התרגש מאוד במיוחד לרגל קבלתו של שוער הקבוצה הישראלי, דודו אוואט.

חמד נפגש עם נשיא הקבוצה, לורנצו סרה-פרר באיצטדיון הקבוצה וחתם על החוזה לשלוש השנים הבאות. התקשורת פירגנה מאەד לחלוץ הצעיר מישראל ואוהדים רבים כיבדו אותו בנוכחותם.

תומר חמד, שנכח במסיבת עיתונאים אמר: "אני גאה מאוד להגיע למאיורקה. זה רגע גדול בחיים שלי ובקריירה. תמיד חלמתי לשחק באירופה, ריינג'רס מאוד רצו אותי אבל הלב רצה לשחק במאיורӧה. אני שמח להיות פה, זה נכון שהגעתי גם בזכות דודו אוואט, יש לו רק דברים טובים להגיד על המועדון הזה. אני מאמין בעבודה קשה, באתי להבקיע שערים ונעשה הכל כדי להצליח".

חמד סיכם ואמר: "זו הליגה הטובה בעולם. אני גאה להיות כאן ולהיות תחת המאמן,Ġמיכאל לאודרופ ואני מקווה שהוא יהיה מאושר מההופעות שלי".

נשיא הקבוצה, סרה פרר שנכח עם חמד במסע"ת אמר: "אנחנ ומציגים את ההחתמה הראשונה שלנו לעונה החדשה. לחמד יש איכויות מצויינות, המעבר שלו לכאן הוא תוצאה של עבודה קשהȮ יש לו יכולות גדולות ואני מאמין שהוא יראה ויוכיח לכולם".

אין ספר כי לתומר חמד צפוייה עבודה קשה כדי להשתלב בקבוצה החדשה בליגה מהטובות והחזקות בעולם, הליגה הספרדית. אבל חמד, שבמכבי חיפה עבד קשה כדי לבסס את מעמדו ואף נדד למחוזות אחרים וחזר Ӝמדים הירוקים, הוכיח כי הוא מוכן ובנוי לרצון הגדול שלו. 

תמונה: באדיבות האתר הרשמי של מאיורקה

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק