קליבלנד בחרה את ארווינג ומצ'באן

דראפט NBA: שחקן מכבי תל אביב מילא۟ מצ'באן נבחר במקום ה-54 על ידי קליבלנד, שבבחירה הראשונה לקחה את קיירי ארווינג, ותבנה עצמה מחדש אחרי נטישת לברון ג'יימס. האירופאים כיכבו בבחירות הראשונות

יום שישי 24 יוני 2011

 דראפט 2011 של ליגת ה-NBA התקיים הלילה, כשהחדשות המעניינות מבחינת חובבי הכדורסל בארץ היא שפורוורד מכבי תל אביב מילאן מצ'באן, שלא הצליח השנה במכבי, נבחר במקום לא ריאלי, 54, על ידי קליבלנד קבלירס, ולא ייצא הקיץ להגשים את̠החלום האמריקאי שלו.

קליבלנד, שסיימה את העונה האחרונה במקום הגרוע ביותר בליגה (אחרי נטישת לברון ג'יימס) בחרה בבחירה הראשונה את הגארד קיילי ארווינג ממכללת דיוק, ויחד עם תומפסון שנבחר במקום הרביעי הקבוצה תיבנה למעשה מחדש.

מי שנבחר במקום השני בדאפט הוא דריק ווילאמס שעובר למינסוטה - גם היא מהקבוצות החלשות בליגה, ששדרגה את עצמה משמעותית בעקבות הבחירה ברוקי הצעיר.

כאמור, קליבלנד גם בחרה  רביעית וצירפה את הפורוורד טריסטן תומפסון מטקסס, שקלע 13.3 נקודות והוריד 7.6 ריבאונדים בעונה הۙחידה שלו במכללה. יוטה בחרה שלישית את הסנטר הטורקי, אנס קאנטר (2.11), שהיה האירופאי הראשון להיבחר מתוך שלושה בשש הבחירות הפותחות.

הסנטר הליטאי, יונאס ולנצ'יונאס, נבחר על ידי טורונטו בבחירה החמישית ושישית בחרה וושינגטון את הפורוורד הצ'כי, יאן וסלי.

צילום: GETTYIMAGES

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק