2 המלצות WINNER ליום שבת

כמדי יום, אנחנו ממליצים לכם על משחקים מתוכניית ה-WINNER. היום אנו ממליצים על שני משחקים משבדיה ונורבגיה

שבת 25 יוני 2011
מערכת TELESPORT

 משחק מס. 42 - דגרפורס - בראג - 1 (יחס 1.55)

דגרפורס מדורגת במקום השני בליגה השבדית השנייה. היא הפסידה במחזור האחרון איכשהו 4-0 לפאלקנברג שדורגה ערב המחזור רק במקום ה-13 בטבלה. לפני התבוסה ניצחה הקבוצה בשלושה משחקים וסיימה במשחק נוסף בתיקו. 

היא תארח היום את בראג שהפסידה רק פעם אחת בחמשת המשחקים האחרונים שלה עם שלושה ניצחונות ותיקו והיא בסך הכל אחרי חמישה ניצחונות בשמונת המשחקים האחרונים שלה. בעונה שעברה נפרדו השתיים בתיקו 1-1 במשחק בבראג בסיבוב הראשון. בסיבוב השני ניצחה דגרפורס 1-0 קטן. אם היא תנצח גם כאן.  הסימון הוא 1.

משחק מס. 47 - אלסונד - לילסטרום - 1 (יחס 1.90)

אלסונד במקום השלישי בליגה הנורבגית. היא ניצחה בשӜושה משחקים במהלך חמשת המשחקים האחרונים שלה ומפסידה במהלכם רק פעם אחת 3-1 לרוזנבורג החזקה. אלסונד תארח היום את לילסטרום שמדורגת במקום השמיני בטבלה. הקבוצה הפסידה לרוזנבורג בפנדלים בגביע הליגה במשחק האחרון, זאת אחרי ניצחון 4-2 בליגה על סטרומגודסט. בעונה שעבۨה ניצחה כל קבוצה במגרשה הביתי, 3-0 לאלסונד בסיבוב הראשון, 1-0 ללילסטרום בסיבוב השני. 

בכללי, בשבעה מתוך שמונת המשחקים האחרונים בין השתיים, קבוצת הבית ניצחה, משחק אחד לא הוכרע. לילסטרום ניצחה רק פעם אחת באלסונד והפסידה בחמישה משחקים. לא חߕשב שמשהו ישתנה הפעם. אלסונד טובה יותר העונה.

 

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק