סופית: הפועל תא נשארת בלאומית

חברי העמותה של קבוצת האוהדים החליטו ברב קולות על הישארות בליגה הלאומית עונה נוספת, ובכך ויתרו על האפשרות לקנות את מקומם בליגת העל. נהריה עשויה להחליף את האדומים בליגת העל

יום ראשון 26 יוני 2011
מערכת TELESPORT
זה היה צפוי, ובכל זאת: הפועל תל אביב תישאר עונה נוספת בליגה הלאומית. כפי שהמליצה לפני מספר שבועות הנהלת המועדון, ועל אף החתמתו של המאמן ארז אדלשטיין, האדומים החליטו לנסות ולהעפיל לליגה הבכירה בצורה ספורטיבית וינסו לעשות זאת בעונת המשחקים הבאה.

1,750 חברי העמותה החליטו פה אחד על הישארות בליגת המשנה. 69 חברי עמותה בלבד הצביעו בעד ההעלייה לליגת לוטו, כך שברב מכריע התקבלה ההחלטה להישאר. ההצבעה נערכה בעשרת הימים האחרונים והערב הסӪיימה ספירת הקולות.

כזכור, הפועל תל-אביב רשמה בעונה הסדירה הפסד אחד בלבד, אבל דווקא בסדרת גמר הפלייאוף כשלה בניסיון להעפיל לליגת העל בסדרת המשחקים מול מ.כ הבקעה. בתחילת החודש החתימה הפועל ת"א את המאמן ארז אדלשטיין, במקומו של שרוӟ אברהמי.

בימים האחרונים ישנם מאמצים להשיב את עירוני נהריה לליגת העל, ולאור הישארותה של הפועל ת"א בליגה הלאומית עונה נוספת ייתכן והדבר אכן יהיה לממשי. אצל עירוני אשקלון, שירדה בסיום העונה האחרונה ללאומית, עדיין לא התקבלה ההחלטה האם להישאר עונה נוספת בליגה הבכירה.

 

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק