לברקוזן מעוניינת במדוניאנין

דיווחים בבוסניה: קבוצת הפאר הגרמנית, באייר לברקוזן צפויה לפנות עוד השבוע למכבי ת"א בניסכון לרכוש את הקשר. במכבי ת"א לא מתכוונים לעמוד בדרכו. סידיבה לא יוצא למחנה האימונים

יום ראשון 26 יוני 2011
ארז דיקפלד

חאריס מדוניאנין ממשיך לעורר התעניינות ברחבי היבשת. בימים האחרונים מפרסמים בתקשורת הבוסנית כי בקשר מכבי ת"א והנבחרת הלאומית של בוסניה מעוניינת קבוצת הפאר הגרמנית, באייר לברקוזן.

בבוסניה מۡפרים כי מדוניאנין, שעשה בעונה שעברה את דרכו לת"א לאחר שירד לליגת המשנה בספרד עם ויאדוליד, הרשים את נציגי הקבוצה הגרמנית במהלך משחקי הנבחרת, כאשר במשחק האחרון כבש מדוניאנין לזכות הנבחרת המקומית מול אלבניה את שער היתרון, במשחק שהסתיים 0:2 משער נוסף בתוߡפת הזמן.

בנוסף, נטען כי מחירו היחסית זול של מדוניאנין וכמובן העובדה כי מדובר בקשר בעל אזרחות אירופית אמורים לסלול את דרכו לבונדסליגה, כשפנייה רשמית, על-פי אותו דיווח, תיעשה כבר בימים הקרובים.

אם הצעה אכן תגיע מקבוצת הפאר הגרמנית,Ƞבמכבי תל אביב לא צפויים להערים קשיים על העברתו של הקשר, אך צפויים לדרוש מחיר של לא פחות מ-2 מיליון יורו עבור מכירתו. בעונה שעברה מכבי ת"א רכשה את הקשר, החתום ל-3 שנים נוספות בקריית שלום, עבור כמיליון יורו.

בכל אופן, מדוניאנין יוצא הלילה Ӣם מכבי ת"א למחנה האימונים בעיירה מירלו, הולנד. הצהובים יערכו במהלך מחנה האימונים 3 משחקים, מול מנשנגלדבאך עד גיל 23, אותלו גלאץ ובירסחוט. ב-14 ביולי תיפתח מכבי ת"א רשמית את העונה במשחק מוקדמות הליגה האירופית בבלומפילד מול קבוצת חזאר לנקראן האזרי۪.

הערב הודיעה רשמית הקבוצה שהקשר ממאלי, ג'יבריל סידיבה יישאר בארץ מאחר והוצב ברשימת ההעברות. הקשר יערוך בקריית שלום אימונים אישיים ביחד עם מאור בוזגלו. הקבוצה תנסה למצוא לשניים קבוצות במהרה.

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק