2 המלצות בייסבול להלילה

WINNER: טמפה ביי תארח את סינסינטי בפתח סדרה של שלושה משחקים, אבל הבעיה היא שמעולם היא לא הצליחה לנצח את האורחת בסדרה. מינסוטה חוחרת הביתה לאחר חמישה הפסדים, ותארח את לוס אנג'לס

יום שני 27 יוני 2011
מערכת TELESPORT

טמפה ביי תארח הלילה את סינסינטי לסדרה של שלושה משחקים, בניסיון לרשום ניצחון חמישי ברציפות. הרוקי של טמפה ביי ג'רמי הליקסון בינתיים לא פורע את השטרות, אבל בקבוצה מקווים שיכנס מהר לעניינים.

הבעיה היא שטמפה ביי מעולם לא ניצחה את סינסינטי בסדרה כלשהי. לטמפה ביי מאזן 34-44, אבל מאזנה הבייתי שקול 18-18. ביום א' ניצחה טמפה ביי את יוסטון 10-14 סינסינטי ניצחה עד כה בכל ששת הסדרות בהן התמודדה מול טמפה ביי. הנקודה היא ששתי הקבוצות עדיין לא נפגשו מאז שנ۪ 2008.

סינסינטי במאזן של 39-40, ובסוף השבוע הם הפסידו לבלטימור 11-14. כריס הייסי כוכב הקבוצה אמר: "צריך לשנס מותניים ולחזור לנצח".

משחק 89: טמפה ביי רייס - סינסינטי רדס. ההימור: 2


מינסוטה תארח הלילה את לוס אנג'לס למשחק שבו הא תרצה להתאושש מחמישה הפסדי חוץ רצופים שאותם היא נחלה, כשקודם לכן היא רשמה תשעה ניצחונות בית רצופים.

הפציעה של כוכבם דלמון יאנג פגעה קשות במינסוטה שנמצאת במאזן של 44-32. מייקל כדייר כוכב הקבוצה אמר: "אנחנו חוזרים הביתה ולעייני הקהל הגועש שלנו אני מאמין שנוכל לחזור לדרך הניצחונות".

לוס אנג'לס במאזן של 44-35, והיא הסידה בשמונה מ-12 משחקיה האחרנים. צ'אד בילינגסלי כוכב הקבוצה אמר: "מצפה לנו משחק קשה מול יריבה קשוחה. ננסה לצאת משם עם ניצחון".
משחק 90: מינסוטה טווינס - לוס אנג'לס דודג'רס. ההימור: 1

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק