דה חאה הגיע לחתום ביונייטד

השוער הספרדי הצעיר, אלוף אירופה הטרי עד גיל 21, נחת במנצ'סטר לצורך בדיקות רפואיות וחתימה אצל היונייטד של אלכס פרגוסון. פפה ריינה מۜיברפול מפרגן: "הוא שוער נהדר. הוא יוכיח לכולם העונה את איכויותיו"

יום שני 27 יוני 2011
מערכת TELESPORT
רק בן 20, אבל דויד דה חאה קרוב מתמיד להשלמת העברתו מאתלטיקו מדריד היישר לשוער הבכיר של סג۠ית אלופת אירופה והאלופה האנגלית, מנצ'סטר יונייטד. 

דויד דה חאה זכה שלשום באליפות אירופה עד גיל 21 עם נבחרת ספרד ביורו שנערך בדנמרק, והבוקר כבר התייצב במנצ'סטר לצורך בדיקות רפואיות וחתימה במועדון, כששווי עסקת העברתו מאתלטיקו מדריד מוۢרכת בכ-20 מיליון יורו.

דה חאה הצעיר מגיע למנצ'סטר בתור מחליפו של ההולנדי שפרש, אדווין ואן דר-סאר. עוד בעונה שעברה דווח כי אלכס פרגוסון מתעניין בשוער הצעיר ממדריד, אולם נראה שכבר ב-48 השעות הקרובות השוער רשמית יהפוך לשחקן מנצ'סטߨ יונייטד.

זהו לא הרכש הראשון שמבצע הקיץ אלכס פרגוסון, כשבעשרת הימים האחרונים חתמו באולד טראפורד גם צמד השחקנים האנגלים, פיל ג'ונס מאברטון ואשלי יאנג מאסטון וילה. ביחד עם עסקת דה חאה הוציא בשבועיים האחרונים אלכס פרגוסון מכיסם של הבעלים למעלה מ-50 מיליון יורו.

מי שהפתיע כשפירגן למהלך של מנצ'סטר יונייטד הוא דווקא שוער ליברפול, יריבתה של יונייטד, פפה ריינה הנמנה גם על סגל נבחרת ספרד הבוגרת. ריינה אמר: "אני מברך את דה חאה על הגעתו למנצ'סטר. הוא שוער נהדר ומהרגע שהוא יהיה רשמיߪ שוער היונייטד אני בטוח שהוא ייעשה ככל שביכולתו בשביל להראות את איכויותיו".

צילום: GETTY IMAGES

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק