אפשר להירגע: נדאל חוזר להתאמן

רפאל נדאל, הטניסאי הספרדי המדורג 1 בעולם, נפצע ברגלו אתמול (ב') במהלך משחק הניצחון על דל פוטרו ועבר בדיקת MRI שהתגלתה כתקינה. הספרדי יחזור להתאמן היום וישחק כמתוכנן ברבע הגמר מול מארדי פיש

יום שלישי 28 יוני 2011
מערכת TELESPORT
חדשות טובות מאוד לכל חובבי הטניס. רפאל נדאל, הטניסאי הספרדי המדורג 1 בעולם ובטורניר, שנפצע אתמול במהלך המשחק מול חואן דל פוטרו, קיבל היום את ממצאי בדיקת ה-MRI שעבר ברגלו והתברר כי הפציۢה ממנה הוא סובל אינה חמורה.

כזכור, הספרדי, סבל מכאבים חזקים ברגלו השמאלית במהלך המשחק מול דל פוטרו ונזקק לטיפולים במערכה הראשונה.  נדאל ניצח את דל פוטרו אבל סבל מכאבים עזים והיה חשש כי הוא לא יוכל לשחק יותר בטורניר ולנסות לזכות בעוד̠גראנד סלאם.

"בנקודה שעשיתי בשובר השיוויון, שהביאה לי את נקודת המערכה הרגשתי נורא. ביקשתי מהמאמן שלי הפסקה. נכון לעכשיו, אני לא יודע אם אוכל להמשיך ולהתחרות בטורניר". כך אמר נדאל אחרי המשחק, אולם החששות שלו התבדו לשמחתו.
<Ţr/> לספרדי יש עבר עשיר בפציעות בטורנירי גראנד סלאם. הוא סבל ב-2009 מבעיה מתמשכת בברכו, מה שגרם לו להפסיד ולהיות מודח מהרולאן גארוס ולהעדר מטורניר הגראנד סלאם בווימבלדון שבועיים לאחר מכן.

מי שבוודאי לא שמח לשמוע את הבשורות האלה הוא מארדי פיש, הטניסאי שצפוי לפגוש מחר את השור הספרדי ברבע גמר הטורניר, משחק שייערך כאמור כמתוכנן.

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק