קנדיס פרקר תחמיץ את קונטיקט

המלצת WINNER ל WNBA: כוכבת לוס אנג'לס לא נסעה עם הקבוצה לקונטיקט, מה שפוגע בסיכויי קבוצתה. בצד השני כוכבת קונטיקט טינה צ'ארלס בכושר מצוין אחרי 4 פעמים דאבל-דאבל רצופים

יום שלישי 28 יוני 2011
שלמה חסיד

קנדיס פרקר, הכוכבת הגדולה של לוס אנג'לס (ואחותו המצליחה של כוכב מכבי ת"א בעבר, אנתוני פרקר), לא נסעה עם קבוצתה למשחק בקונטיקט מה שמחבל בסיכויߙ הקבוצה לנצח הלילה.

פרקר סובבה את ברכה הימנית בהפסד לניו יורק 67-77 ברבע השלישי ולא חזרה לשחק. היא חזרה ללוס אנג'לס לעשות mri והמאמנת ג'ניפר גילום אמרה: "כבר שיחקנו בלעדיה. כל השחקניות האחרות צריכות לעשות שדרוג ביכולתן כשהיא לא נמצאת".

בשנה שעברה פרקר סיימה את העונה כבר במחזור העשירי אחרי שנפצעה בכתפה, ובלעדיה הקבוצה עשתה מאזן רע של 10-14. בלוס אנג'לס מקווים שזה לא יהיה המקרה הפעם.

פרקר נחשבת לשחקנית הטובה בעולם עם ממוצע 17.7 נק' ו-9.8 ריב' למשחק. ۤרקר אמרה: "זה ביש מזל אבל לדעתי לא סיימתי את העונה הזו".

מה שהופך את המשחק הלילה לקשה עוד יותר מבחינת לוס אנג'לס היא העובדה שמהעבר השני מחכה להם הסנטרית טינה צ'ארלס שזה עתה השלימה ארבע פעמים דאבל-דאבל והעמידה ממוצעים של 22.8 נק'̠ו-12.9 ריב' למשחק.

גם בשנה שעברה המשחק הראשון של לוס אנג'לס ללא פרקר היתה מול קונטיקט. טינה צ'ארלס שלטה במשחק עם 26 נק' ו-19 ריב', במשחק שנגמר בניצחון קונטיקט 75-78 בלוס אנג'לס.


קונטיקט הפסידה בשבת לאינדיאנה 70-75. טינה צ'ארۜס אמרה: "אנחנו חייבות לנצח בבית שלנו ולהמשיך במירוץ שלנו"

משחק מספר 16: קונטיקט - לוס אנג'לס ספרקס (‎+5), ההימור: 1

 תמונה: getty images

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק