פיני גרשון עשוי להצטרף לחולון

המאמן המעוטר עשוי לשוב לקבוצה אותה אימן לפני 34 שנים בתור ראש קבוצת ניהול. גרשון ייפגש עם ראש עיריית חולון ולאחר מכן יחליט: "פנו אליי שאעזור להם. אני בודק ואז אחליט"

יום רביעי 29 יוני 2011
מערכת TELESPORT

פיני גרשון, אחד המאמנים המעוטרים ביותר באירופ۔, עשוי לשוב לכדורסל הישראלי. לאחר שבשנה שעברה פוטר גרשון ממכבי ת"א ומאז לא שב לקווים, הוא עשוי דווקא לחזור לקבוצה אותה אימן לפני 34 שנים, הפועל חולון, ולעשות זאת בתור ראש קבוצת הניהול.

כידוע, זהו לא הקיץ הראשון אותו הפועל חולון נאלצת לשרߕד כמעט וללא תמיכה כלכלית. מועדון הפועל חולון, למרות הזכיה באליפות המדינה בשנת 2008 וגביע המדינה בעונה לאחר מכן, מצוי במצב כלכלי קשה וכעת מנסים אנשי הקבוצה והעירייה למצוא פיתרונות בהולים.

בין האנשים אליהם פנו אנשי חולון היה פיני גרשון, שהביע עӠיין בתמיכה במועדון. גרשון ייפגש בתקופה הקרובה עם ראש עיריית חולון, מוטי ששון, במטרה לברר את מצבה הכלכלי של הקבוצה- מחובות ועד תמיכת העירייה בקבוצה.

אם יצטרף פיני גרשון, הוא ישמש בתור ראש קבוצת הניהול, אך גם צפוי לקחת על עצמו תפקיד מקצועי. בעקӑות מצבה הכלכלי של הפועל חולון לא נעשו בימים אלו פניות למאמנים או שחקנים לקראת העונה הבאה.

פיני גרשון מסר בתגובה: "פנו אליי בבקשה לעזור להפועל חולון. אני בודק את המצב והחלטה תתקבל בקרוב".

תגובות

3

טלספורט בפייסבוק